Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af design database, hvordan!?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tja, når jeg har købt programmering har det virket forrygende. Det samme når jeg har solgt det.

Informationen har dog aldrig skullet kommunikeres videre end til mig, og dette har selvfølgelig lettet processen. Er projektet så stort, at flere folk skal involveres, klart, så skal alt beskrives så der intet er at tage fejl af.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:16

Vi har altid afvist at gøre det på den måde, da vi mener kunden er bedst tjent med at vi i fællesskab udviklen en produktspecifikation (selv om det koster en smule) så ved kunden hvad vedkommende får og hvad det koster. Det tror jeg alle er bedst tjent med.

Så jeg har ingen konkrete erfaringer som kan tilbagevise dine positive Smile

Har du betalt / modtaget betaling for analyse af de sider du har solgt på den måde? Kan du ikke forklare lidt om hvordan arbejdsgangen har været både i forhold til udvikling og prisfastsættelse? Det kan jo meget vel være man kan lære et og andet.

Mvh Peder

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:58

Hej Jannick

Har du en psd fil med layoutet ? Hvis du har må du meget gerne sende den til mig. Så kigger jeg på den og overvejer om dit projekt er passende til vores beta-program.

Hvis der er et match, så for du adgang til vores Designer produkt, der er et system, der sætter folk i stand til at bygge sites uden at kode. Jeg bygger din første side(skabelon) op i produktet, så du skal lave resten af skabelonerne, men med den første side lavet skulle det være lige til at gå til.

Det er nok kun 80-90 % af dit projekt, der kan bygges i vores system uden at kode. Resten skal vi custom-kode til dig på konsulent-basis.

En af de ting, vi håber at vores produkt kan lave anderledes i fremtiden, er faktisk at vi synes processen med kravspecifikation -> tilbud, ender i noget der hverken er optimalt for kunden eller leverandøren. Derfor håber vi at folk kan bruge Designeren til at bygge en meget stor del af løsningen, mens de får meget bedre og bedre indblik i hvilket komponenter der skal custom bygges. På den måde får kunden et meget bedre system, og leverandøren får en meget gladere kunde.

Det skal understreges at vores system, ikke er åbent idag, så vi er de eneste der kan skrive custom-kode, men i fremtiden bliver det åbnet så andre konsulent huse, også kan skrive custom kode.

Du kan sende mig en mail på plu(snabela)easyflow.dk, hvis mit forslag har interesse.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)