Den 13. marts i Herning, giver jeg en energisk peptalk hvor jeg fortæller dig hvordan du sælger mere på nettet. Fokus lægger jeg på hvordan du bruger medier som Facebook, Twitter, YouTube m.m. til at få gratis markedsføring til din e-butik. Tjener du ingen penge på de medier, så skal du til at komme igang nu, for det er her fremtiden ligger!
Dertil kommer søgemaskine ekspert Thomas Rosenstand og fortæller dig hvordan du bruger Google optimalt til at sælge flere varer på nettet. Han er knald god til at bringe alt det svære ned på jorden hvor det hører hjemme, så du bruger din tid mest effektivt. Så hvis du vil vide hvordan man springer over hvor gærdet er lavest, så kan Thomas på 80 min. fortælle dig hvordan du gør! Lyt til ham, han er rigtig dygtig.
Slutteligt kommer Benjamin Gundgaard, som uden sammenligning er den dygtigst brugervenligheds ekspert i Danmark. Han vil vise dig gode tips og tricks til, hvordan du får flere af dine besøgende, til at lægge varer i kurven. Han har hjulpet mig flere gange og han er knald dygtig!
Han har nogle fede cases, hvor han viser dig hvor lidt der skal til for at løfte omsætningen betragteligt og det med de besøgende du allerede har.
Jeg glæder mig meget til at se dig og husk at du får en god rabat hvis du har et gratis Amino medlemskab.