Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første Stein Bagger bog udgivet på Iværksætter Forlaget Myll

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino-ven...

Ville lige skrive lidt i Jante-tæskeren.... :-)

Jeg står bag Forlaget Myll, som i dag har udgivet den første bog om Stein Bagger og IT factory skandalen... Bogens titel: Fupfabrikken.
Nyheden er efterhånden bragt i alle de store medier, Børsen, JV, Business.dk, TV2 Finans, P3, etc.... 

Det har været en lang hård kamp om at blive færdig til tiden, og da man kan regne ud, at det vil give en mediestorm at være de første, er det rart nu at kunne høste frugterne. Det er også rart, at kunne sige man er kommet indenom alle de store forlag og medier som Gyldendal, Børsen og Ekstra Bladet, der alle har meldt ud de vil udgive en bog om Stein Bagger...

Bogen sælges som ebog, eller paperback (med 4 - 5 dages leveringstid) i vores online boghandel - Køb Fupfabrikken her

Læs mere om bogen på www.fupfabrikken.dk

Nu bliver det bare sjovt at følge hvordan udviklingen går i løbet af dagen og i morgen... :-)... 

Jeg stiller gerne op til interviews, hvis man kunne tænke sig at bringe iværksætter historien om Forlaget... interessante punkter kunne være : 

• Ebog er hurtig udgivelse
  • Lav pris på ebogen / Lave omkostninger
  • Hurtig levering
  • Godt for miljøet
  • Iværksætter Forlag kommer foran de store forlag

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:25

Hej Brian,

Alene målt i PR-værdi må bogen siges at være en succes. Som allerede skrevet på Twitter: Godt gået at få sådan en aftale hjem.

Nu må vi håbe, at du også får lov til at lange nogle eksemplarer over disken.

Har du fået trykt et større oplag af den fysiske bog på forhånd, eller er det noget print-on-demand?

Kommer den også ud i normale boghandlere, eller kan den kun købes via Myll's hjemmeside?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:30

Der er begyndt at rulle mange eksemplarer ud over online disken :-)

det er en blanding mht tryk af paperbacken...

Den vil nok også komme i boghandlerne...

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:44
Hej Brian. Havde lige nogle rettelser som til forlagets hjemmeside. Forlaget bygger på kvalitet frem for kvalitet. (Mener I kvantitet eller noget helt tredje?) # 4 - Ebogen for sin egen hjemmeside/underside, hvor forfatteren har en stærk backend (administration af hjemmeside) som indeholder en masse features der hjælper til bedre salg (Ebogen får sin egen hjemmeside/underside. Ikke noget negativt, bare en indskydelse, som jeg hurtigt fandt frem til :) Hvordan med pris? Hvor meget skal I have og hvad er udgifterne for at lave en Ebog? Mvh Martin Elnegaard
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:07

Hej Martin...

Tak for dine kommentarer... 

Jeg kan ikke lige finde det du omtaler med kvalitet frem for kvalitet... ?!

priser kan du finde her  - http://myll.dk/priser

som amino er der sådan set ingen start udgifter, ellers normalt er oprettelsesgebyret 499 kroner.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 12:11

Flot gået Smile

Det kom du vist ikke sovende til Idea 

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 13:02
Hej Brian Linket : http://myll.dk/fordele-forfatteren Det med kvalitet fremfor kvalitet. Kan ikke lige se sammenhængen? Skal helt sikkert købe bogen på et tidspunkt! Tak for informationerne, Brian. Mvh Martin Elnegaard
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:09

Hej Brian

Tillykke med forlaget. Det er godt gået at du har fået bogen om Stein Bagger i dit forlag. Yes

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:28

ahh... tak, Martin.... tja... det er jo godt for forfatteren, at det er kvalitetsbøger, og ikke en masse reklame-bøger fyldt med affiliatelinks, som jeg helst vil undgå på forlaget....

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 13:56

Rigtig godt gået!

Glæder mig til at læse den :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)