Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes: SearchAmbition.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vi har netop fået lavet et nyt site i Joomla :)
Vil I give mig feedback på www.searchambition.dk ? :) Design, brugervenlighed, tekst.. :)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 22:47

Ligger lige siden ned et øjeblik, for at rette nogen små-fejl på serveren, så lad være med at kommentere den indtil jeg smider et nyt indlæg op :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 23:31

Så er siden oppe igen :)

I må meget gerne komme med feedback på den - det ville være fantastisk! :) Just anything!

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Christian :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:50

Hej Christian,

Her er lidt feedback på siden set fra min browser (Firefox 2):

Først og fremmest er siden et stort fremskridt sammenlignet med den tidligere version. Langt pænere side, og det er godt, at du har strøget ideen med at bruge subdomæner til hvert eneste stump indhold.

Den blå bjælke i toppen er ren spildplads, der presser både jeres topbanner og indholdet længere ned af siden. Væk med den.

Den der bar med mulighed for at justere skriftstørrelsen virker underlig på mig.

Og så lidt SEO-relateret input:

Din title på forsiden er længere end de 70 tegn, som Google viser. Det betyder, at din opremsning af ydelser vil blive skåret af ca. midt i HR konsulent. Overvej at skrive jeres title om, så den bliver lidt mere tillokkende for søgende at klikke på.

Description tag'et på forsiden er pt. blot en gentagelse af jeres produkter. Prøv at skrive det lidt om, så det i højere grad lokker folk til at klikke på netop jeres link i søgeresultaterne.

Meget af det samme gør sig gældende for de øvrige title og descriptions. Stræb mod at skrive nogle tekststumper, som både indeholder keywords, men også virker tiltrækkende på læserne. Ikke nemt, når man kun har et temmeligt begrænset antal tegn til rådighed.

Så er der ikke mere for den 25-øre lige nu.

Fortsat god fornøjelse med hjemmesiden - og hils Mangaard!

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 11:21

Hej Frank :-)!

God feedback - jeg skal se om jeg kan få aflivet de to blokke i toppen inde i Joomla.

SEO-wise: Tags og titles vil jeg se at få tilpasset, så de matcher den enkelte side ordentligt! :)

Tak for dit input - og jeg skal nok hilse Mangaard, når han kommer tilbage fra Portugal i næste uge :)!

Ha' en god dag :)

Med venlig hilsen
Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:46

Hej Christian

Her kommer også lidt feedback fra sidelinien.

Dette syntes jeg er fremragende:

• Tekst valg og størrelse, er letlæseligt
  • Topbanneret, er godt beskrivende og logoet er fedt :)
  • Dejlig overskuelig menu, er nemt at finde rundt - skal ikke lede efter relevant indhold
  • Der er brugt billeder i mange af siderne, det er super og giver en fed kontrast til teksten
  • Godt farvevalg med siden, meget neutral

Overall syntes jeg siden er behagelig, og jeg får automatisk lyst til at blive draget ind i indholdet der er på siden.

Hvis jeg skulle hive pølseposen frem kan jeg sætte finger på følgene.

• Toppen skal fjernes (som nævnt i tidligere indlæg)
  • Få lavet et favicon istedet for det joomla har som standard (http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon)
  • Overvej at udnytte forsiden mere, syntes faktisk der er en del af undersiderne der er mere interessante end forsiden.

Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)