Ved ikke om i syntes dette er okay , da det ikke er af
Jeg er en ung fyr på 24 år. Jeg bor i Lystrup ved Århus, sammen med min kone, og vores lille søn. Jeg Arbejder i øjeblikket som vikar, indenfor lager og rengøring. Står ikke og søger noget specielt, er villig til alt slags arbejde!
Tidligere jobs. Anlægs gartner ved Dansk Anlæg. 2000-2001 Altmuligmand ved Agf´s træningsanlæg. 2001-2003 Danske fragtmænd Århus. Terminalarbejder plus kørsel med pakker (kategori B). 2004- 2009
Arbejder ligenu som vikar, Men som det ser ud er jeg kun ude 2-3 gange om ugen, og det er ikke nok.
Jeg er social og imødekommende og vant til at arbejde selvstændigt med mine opgaver - jeg er ikke bange for rutineopgaver, men er heller ikke bleg for at tage en udfordring op. Jeg er struktureret og omhyggelig i alt hvad jeg påtager mig. Jeg vil gå godt i spænd med kollegaer, da jeg er stabil og har et godt humør. Jeg elsker at have flere bolde flyvende i luften på én gang, og så har jeg en pokkers god humor
Når jeg har fri er jeg sammen med familien og venner, træner vores hund, og slapper af
Mere i vil vide?.
Evt skrive til min mail.
|
Job søges-, Århus området lager og rengørings erfaring.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)