www.designforever.dk har fået nyt hjemmeside...vi vil gerne have feedback på udseendet og produktudvalget / pris. På forhånd tak:) |
generelt synes jeg den er dejlig nem at finde rundt i, men så står jeg desværre lidt af.
designet synes jeg er lidt for 90'er agtigt, så en evt. webdesigner skulle måske have sine færdigheder lidt opdateret, eller er det bare den klassiske problemstilling at programmør og designer er den samme person, hvilket næsten aldrig er en god kombi (kender måske to af slagesen der rent faktis kan begge dele til UG)
farverne synes jeg clasher lidt, med den alt omspændende brune farve hvilket primært gør at teksten ikke har stor nok kontrast til baggrunden.
siderne under hovedmenu punkterne ser lidt "random" ud da det bare er en liste med tekst (lidt kedeligt) , men det bliver straks bedre når man har valgt um det nu er bukser eller ej man vil se.
det ville være en god idé at fremhæve produkter på forsiden, hvilket med det samme gør brugeren opmærksom på hvad de har med at gøre + det ville give mere liv på forsiden.
og så har jeg i FireFox problemer med menuen, hvor man ikke kan ramme menupunkter helt (som om der ligger noget henover som man ikke kan se.
det var meget kort hvad jeg syntes, håber det hjælper lidt..