Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Self promotion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!!!

Jeg starter lige et nyt indlæg for at få nogen ideer til at komme vidt omkring i verdenen :-)

Jeg vil i første omgang høre om der er nogen der udover deres firma (evt. i partnerskab med en anden) promovere sig selv med privat visitkort med en titel eller lign. pls laver lidt blog for at for sit "budskab" ud etc.

Jeg har set mange der gør det for at komme ind i varmen andre steder, så man ligesom er afhængig af sig selv sin personlighed og "mindset".

Vil gerne uddybe hvis jeg er lidt uklar, ellers lad os da få nogen ideer og tanker ind på banen!!

Mange tak!

MVH/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Hej,

Jeg ved ikke helt hvad du mener, men er det at etablere samt udnytte et godt netværk du mener?

Dbh Rasmus

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Skrevet kl. 13:37

Hej igen,

Både ja og nej.. Det jeg mener det er.. nu tager jeg et meget banalt eksempel Morten Lund. Han har jo firmaer eller hænderne i firmaer og kommer ind i varmen forskellige steder, ved at brgue sig selv, og ikke decideret et produkt eller service.

Så det jeg tænkte på er f.eks. nu har jeg investeret i et start-up handels virksomhed der handler med tekstil www.image-cnc.com (siden er under opbygning), jeg rejser meget og vil gerne komme ind i "varmen" om jeg så må sige så man for muligheden for at være med i forskellige aktiviteter, og på den måde spredt sine hænder vidt omkring.

Så kort sagt hvordan man laver sig til produktet, eller rettere sagt hvordan man promovere sig selv og sin perosnlighed bedst muligt (visitkort med eget navn, adresse til perosnlig blog etc. etc.)

Jeg takker!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Hej igen,

Jeg kan forstå du gerne vil fungere som en tidlig investor i forskellige projekter, super cool. Men det er altid svært at finde ordentlige projekter at investere i, da man gerne vil kunne se en ordentlig ROI.

Men der er mange måder at brande sig selv på, personligt website, blogs etc. ting som du selv nævner, men jeg tror på at netværk et super vigtigt i sådan en sammenhæng, you scratch my back, I'll scrath yours.. Således at du hele tiden er oppe på beatet og har gjort dig selv synlig i dit netværk, som gerne skulle blive større og større med tiden, og du vil på den måde også få større indsigt i de forskellige projekter folk har gang i, samt at de vil være klar over du kan være en mulig "go-to" guy i forbindelse med venture kapital o.lign.

Men det lyder helt sikkert super cool! Og det er sku bare at klø på. Og når nu vi tager Morten Lund så kom han jo på alles læbes i forbindelse med nogle super investeringer han gjorde sig i sin tid, og ja - så for ikke at glemme hans bommert med avisen =)

Dbh Rasmus

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Skrevet kl. 22:53

Hey,

Jeg siger tusinde tak for dit svar!!!

You scratch my back I scratch yours den kunne jeg godt lide!!

Jeg er helt enig i at gøre brug af sit netværk for at blive ham der go to guy, men mange gange tror jeg det kniber med venturekapitalen. Nogen gange er pengene der men ikke nok, så er det ekstern kapital vel... med consulting og hardcore sælger attitude der skal på der!!!

Men det er vel et eventyr i sig selv, lad os se hvor det hele bærer hen!

Endnu engang tunsinde tak for dit svar :-)

MVH/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)