|
Kære Amino'er!
Jeg er desværre havnet i en lidt kedelig situation.
Jeg mødte en snedker/tømrermester med eget værksted (et lille et, men med de mest nødvenditge maskiner), som gik med tanker om at gå på efterløn. Vi blev "enige" om, at jeg kunne leje mig ind hos ham, og lave de få ting, jeg ind imellem har brug for et værksted til. Nå, men han sprang fra i sidste øjeblik, og nu står jeg uden den unikke mulighed for at lave det, jeg brænder allermest for: møbler og inventar.
Min baggrund: Jeg er udlært møbelsnedker med 18 års erfaring indenfor faget. September '08 startede jeg mit eget snedker/tømrerfirma op, og lige siden har jeg ledt efter et værksted, jeg kan leje mig ind i. Lige nu ligger mit "værksted" bag i min Jumper, og det gør mig ikke så fleksibel, som jeg gerne vil være.
Jeg bor i Ølstykke, og håber at kunne finde et værksted i "nærheden"... egedal, Nordsjælland, og gerne hos en mester i samme situation som mig.
Så, har du et værksted, du ikke bruger så meget, at det ikke gør noget, en anden af og til benytter det, hører jeg rigtig gerne fra dig.... eller kender du nogen, der kender nogen, der har et, lytter jeg også meget gerne.
mvh Claus Elvej |
Snedkeri til leje søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem