Hej Jack. Har kigget lidt på sagen om Schauss og Dallin Larsen. Kan ikke rigtigt komme til bunds i sagen med Schauss, for han er aldrig blevet dømt for noget. Som jeg forstår det, så var det heller hans klinik, som blev raided! Jeg har selv haft lægemiddelstyrelsen på nakken her i Danmark. Jeg havde tidligere et produkt ved navn Ståimod, som var en urtemixtur til børn. Jeg lavede en lille fodfejl, da vi i en annonce skrev, at Ståimod kunne styrke dit immunforsvar, så du blev bedre til at stå imod vinterens skavanker. Dette tolkede lægemiddelstyrelsen som om, at vi havde anprist vores produkt som et lægemiddel. Jeg fik derfor en bøde på kr. 50.000 og skulle fjerne mit produkt. Er jeg en svindler? Jeg kan fortælle dig, at det bestemt ikke var en bevidst handling. Det var ikke et forsøg på at snyde, at sælge mit produkt på plat, at oversælge etc. Det var en fodfejl, som kostede mig dyrt. I dine øjne er jeg naturligvis en svindler nu, som forsøger på at bedrage forbrugeren. Hvad lærte jeg af denne fejl. Jeg er fuldstændig hysterisk med at overholde lovgivningen. Alt bliver tjekket, for jeg skal aldrig i samme situation igen. Dallin Larsens fejl minder lidt om min. De har skrevet noget om produktet, som var et brud på FDA regler. Derfor er de blevet bedt om at fjerne produktet. Hvad har Dallin fået ud af det? Han er hysterisk med, at vi team medlemmer skal overholde nationale regler. Jeg tænker selvfølgelig over denne debat. Jeg er kommet med en masse seriøs indput omkring dokumentation, indhold i produktet, more projektet etc. Vi har et firma, som til dato ikke har begået noget ulovligt, som nu omsætter for 600 mio. kr om måneden, som udsender income disclosure statement, som spytter millioner i velgørenhed, som ikke lokker folk ind i forretningen, som overholder alle regler. Tænk at der kun har været 2 sager om ulovlige claims! Tænk at firmaet ALDRIG har misset en bonusudbetaling! Tænk at firmaet har udbetalt 4,5 mia. kr i bonus på 4 år! Tænk at den gennemsnitlige indtjening for aktive distributører er over kr. 20.000! Tænk at deres produkt har været på samtlige nyhedsstationer i USA! Anders!!! Det er lige meget, for Dallin er en svindler! Jeg vil lade det være op til folk selv bedømme Dallins vision! Jack! Kunne være sjovt hvis du ville røbe navn, arbejde, firma etc. Så skal vi se, om vi ikke kan finde noget smuds, som vi kan få viklet ind i dit arbejde! Hilsen Anders |
Som du selv foreslog....lad os lade den ligge ;o)
Vi ved jo, at det ikke er en fodfejl at påstå at et produkt helbreder kræft.
Og ja, Dallin og Schauss er svindlere ;o))) - Jeg har set videoen før og det er så kvalmt at se på imo.
20.000 kr. om året i snit..........og så vidt jeg husker så tjener ca. 40% af dem under 100$ om året ifølge monavie's egne oplysninger. Er det omkring 3% der rent faktisk lever fornuftigt at det? (Kan ikke huske tallene)
Hvor mange forbliver forhandlere efter fx. 2 år..........2-5% eller?
Anyway.....jeg tror du har ret i, at vi ikke kommer videre.
Jack