Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 12 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack.

Har kigget lidt på sagen om Schauss og Dallin Larsen. Kan ikke rigtigt komme til bunds i sagen med Schauss, for han er aldrig blevet dømt for noget. Som jeg forstår det, så var det heller hans klinik, som blev raided!

Jeg har selv haft lægemiddelstyrelsen på nakken her i Danmark. Jeg havde tidligere et produkt ved navn Ståimod, som var en urtemixtur til børn. Jeg lavede en lille fodfejl, da vi i en annonce skrev, at Ståimod kunne styrke dit immunforsvar, så du blev bedre til at stå imod vinterens skavanker. Dette tolkede lægemiddelstyrelsen som om, at vi havde anprist vores produkt som et lægemiddel. Jeg fik derfor en bøde på kr. 50.000 og skulle fjerne mit produkt.

Er jeg en svindler? Jeg kan fortælle dig, at det bestemt ikke var en bevidst handling. Det var ikke et forsøg på at snyde, at sælge mit produkt på plat, at oversælge etc. Det var en fodfejl, som kostede mig dyrt. I dine øjne er jeg naturligvis en svindler nu, som forsøger på at bedrage forbrugeren. 

Hvad lærte jeg af denne fejl. Jeg er fuldstændig hysterisk med at overholde lovgivningen. Alt bliver tjekket, for jeg skal aldrig i samme situation igen. Dallin Larsens fejl minder lidt om min. De har skrevet noget om produktet, som var et brud på FDA regler. Derfor er de blevet bedt om at fjerne produktet. Hvad har Dallin fået ud af det? Han er hysterisk med, at vi team medlemmer skal overholde nationale regler.

Jeg tænker selvfølgelig over denne debat. Jeg er kommet med en masse seriøs indput omkring dokumentation, indhold i produktet, more projektet etc. Vi har et firma, som til dato ikke har begået noget ulovligt, som nu omsætter for 600 mio. kr om måneden, som udsender income disclosure statement, som spytter millioner i velgørenhed, som ikke lokker folk ind i forretningen, som overholder alle regler. Tænk at der kun har været 2 sager om ulovlige claims! Tænk at firmaet ALDRIG har misset en bonusudbetaling! Tænk at firmaet har udbetalt 4,5 mia. kr i bonus på 4 år! Tænk at den gennemsnitlige indtjening for aktive distributører er over kr. 20.000! Tænk at deres produkt har været på samtlige nyhedsstationer i USA!

Anders!!! Det er lige meget, for Dallin er en svindler!

Jeg vil lade det være op til folk selv bedømme Dallins vision!

&feature=PlayList&p=05A16E4AE553F694&playnext=1&index=36">

&feature=PlayList&p=05A16E4AE553F694&playnext=1&index=36

Jack! Kunne være sjovt hvis du ville røbe navn, arbejde, firma etc. Så skal vi se, om vi ikke kan finde noget smuds, som vi kan få viklet ind i dit arbejde!

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Som du selv foreslog....lad os lade den ligge ;o)

Vi ved jo, at det ikke er en fodfejl at påstå at et produkt helbreder kræft.

Og ja, Dallin og Schauss er svindlere ;o))) - Jeg har set videoen før og det er så kvalmt at se på imo.

20.000 kr. om året i snit..........og så vidt jeg husker så tjener ca. 40% af dem under 100$ om året ifølge monavie's egne oplysninger. Er det omkring 3% der rent faktisk lever fornuftigt at det? (Kan ikke huske tallene)

Hvor mange forbliver forhandlere efter fx. 2 år..........2-5% eller?

Anyway.....jeg tror du har ret i, at vi ikke kommer videre.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:01

Hej.

Stoppede med at læse debatten på side 8, da den var ret unuanceret imo.

Det er ikke et produkt/koncept, jeg selv vil benytte mig af, men ønsker Anders Petersen held og lykke med projektet.

Jeg tror helt ærligt, at "Business" vil have svært ved at drive en profitabel organisation. Det nytter ikke noget, at gå efter manden, fordi de er uenige i dine betragtninger. Enten, så må du lade være med at diskutere med folk, der har en så forudindtaget holdning, at det er formålsløst at prøve at flytte dem, eller også har du ikke forklaret din sag godt nok fra start af.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 15:31

Wow sikke en lang og til tider kedelig læsning :O).

Nu har jeg selv læst en del om Monavie og det de lover / lovede af helbredende ting. Det er fuldkommen korrekt at produkterne indeholder gode ting som plantestanoler, resveratrol, osv. Ting som man også finder i alm. daglidags varer (tilsat). Nu fremhæver jeg disse to da de bliver nævnt flittigt på siden, og lad os da tage fat på resveratrol. resveratrol´s "dokumenterede" virkning består af laboratorie forsøg på rotter og mus som fik flg:

24 milligram per kilogram af kropsvægten. Rødvin har 1.5 til 3 milligram af resveratrol per liter, så en person der vejer ca. 70 kg skulle drikke mellem 750 til 1,500 flasker for at opnå samme effekt.

Som i nok kan se så skal man nok tage argumentet om resveratrol´s egenskaber med en gran salt, da man endnu ikke ved om små doser har en beviselig virkning, eller om store doser er direkte skadelige.

Det samme gør sig gældende for Plantestanoler. Der er blevet skrevet mange flotte ting om dets egenskaber....bare ikke videnskabelige. Der bliver rigtigt nok anbefalet mellem 0,8 - 3 g per dag. Problemet er bare at man endnu ikke har nogen viden om der alvorlige bi-virkninger ved at indtage mere end det anbefalede. Dette er ret relevant da der bliver tilføjet Plantestanoler i en masse af de dagligdagsvarer vi indtager, olie, youghurt, chokolade, osv. Og da ingen har styr på hvor meget der bliver tilsat, kan kun fremtiden vise om det nu også var en god ide eller ej.

Desuden kan det tilføjes til Plantestanoler har en dokumenteret effekt på LDL Kolesterol, men INGEN DIREKTE effekt på hjerte kar sygdomme.

Nu til den "patenterede" del af super processen som hr. snavs har "opfundet". Det er altså en værre gang volapyk Anders. Skal vi ikke bare droppe snakken om "processen", og så i stedet for undre os over at der bliver brugt Acai PULVER, og altså ikke bær med skal. Siden du/i er så skråsikre på at det er patenteret, måske du så kan forklare hvorfor de indsendte ansøgningen i 2004, og here inden årsskiftet 2009 var det endnu ikke godkendt grundent manglende dokumentation:

Læs mere her:

Og nu et par links til hygge læsning:

Om vitaminer og antioxidanter:
Det er en artikel hvor i kan finde links til forskellige studier omkring vitaminer og antioxidanter. Den er fra 2009, og giver et lille men godt indblik i hvorfor man skal tage disse lovprisninger om vitaminer og antioxidanter med måde. I kan finde ligende og langt mere videnskabelige dokumenter via min gode ven google hvis i ikke lige tager denne artikel seriøst ;O). Men igen må konklusion være at en decideret videnskabelig dokumentation af div. vitaminer og antioxidanter som værende "vidunder midlerne" til et bedre helbred, anti ældring, mere hår på hovedet (<-joke) og hvad ved jeg, er noget værre vås. Man ved det simpelthen ikke endnu.

Og nu til min konklusion:

Ud fra det jeg har læst om Monavie´s produkter så indeholder det ikke ting som gøre noget fantastisk for dig.Hvis du skal drikke det de anbefaler om dagen, så kan det meget hurtigt blive en forfærdelig dyr affære. Jeg vil i stedet anbefale at spise varieret mad, og så ellers drikke en god gang rynkebysaft som nok også smager bedre en Monavie´s produkter (hvis man skal tro på de forbruger test som jeg selv har læst).

Hvis man nu alligevel er helt forgabt i hr. snavs Monavie produkter, og tror det gør en forskel i livet, hey så er det fint for mig. Men så gør mig den tjeneste at købe Frut a Vie i stedet for. Den har en LANGT højere ORAC score en Monavies, og så endna til den halve pris......wow.

Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes forretningen oser af plat.No

Men der må jo være en grund til at den bliver forsvaret så bravt.

Den eneste årsag kan kun være penge  i det her tilfælde.

Alså den "kloge" narre den mindre kloge.

Syntes faktisk Amino fortjerner bedre......Confused

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Vender tilbage med mere. Omkring plantesteroler så er de godkendt som Novel Food, så sikkerheden fejler ikke noget. I hvert fald har European Food Safety Agency sagt god for dem. Så hvis EFSA har godkendt noget, som på sigt kan være skadeligt, så har vi en problematisk lovgivning!!!

Du får mere om plantesteroler og Resveratrol!

Skal jeg også dokumentere, at der er en sammenhæng mellem LDL kolesterol og hjertekarsygdomme?

Hilsen

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 16:08

Hej RevisorOlsen.

Tak for et konstruktivt indlæg! Så ved jeg, at jeg kun tænker på profit og forsøger på at narre folk!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 16:34

Ang. Plantestanoler så ved jeg udemærket godt at de er godkendte baseret på den viden man har i dag om de 0,8 - 3 g per dag. Men som jeg også skrev i mit indlæg så er det ikke her at debatten i dag ligger. Som med alle ting her i livet så skal det helst gøres med måde, ellers ender det som regelt galt. Det samme gør sig selvfølgelig gældende, eller jeg vil nærmere sige SPECIELT gældende når vi snakker om ting som Plantestanoler hvor vores viden om overforbrug af disse er næsten = 0. Som jeg også skrev i mit indlæg så ligger problemet jo præcist her. Der kan potentielt ligge en tikkende helbredsbombe da Plantestanoler bliver tilsat i en masse daglidagsvarer, så det anbefalede forbrug vil potentielt kunne blive overskredet med?%.

"Skal jeg også dokumentere, at der er en sammenhæng mellem LDL kolesterol og hjertekarsygdomme?"

Nej for det ved enhver. Men hvis du nu læste mit indlæg igennem igen så ville du se at jeg skrev at der ikke fandtes en direkte forbedring mellem Plantestanoler og hjertekarsygdomme, selvom Plantestanoler sænker dit kolesterol med x%.

Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:58

Jeg har kigget lidt rundt på nettet for at finde tilsvarende produkter (de findes faktisk), og faldt over et par stykker som ligner MonAvies acai-juice en del.

Den første er Amazon Thunder:
http://www.amazonthunder.com/
http://www.acaiberryjuice.org/

Den anden er Acai Berry Blast, som måske minder endnu mere om MonAvie:
http://foggindustries.com/fogg_industries/acai_berry_blast.html?gclid=CPvu0__m8JgCFZSB3godQzPc0w

Sidstnævnte tilbyder i øvrigt produktet gratis på prøve i 30 dage.

Nok om det, for begge ovenstående kan jeg finde detaljerede varedeklarationer på nettet. Jeg kan se præcist hvad de indeholder. Nu har jeg ikke ledt ret længe, men kan i ikke give mig en tilsvarende liste for MonAvies acai-juice?

Så vil jeg nemlig prøve at undersøge hvad det ville koste literen:

1) selv at købe ravårerne, blande lidt og få de samme ingredienser i kroppen

2) at kombinere to eller flere andre slags juice, med tilsammen samme indhold som MonAvie (plus det løse).

På forhånd tak :-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:16

ved at google lidt på nettet så kan jeg finde en 10-15 selskaber der billiger end TDC, TDC er faktisk det DYRESTE fastnet selskab på det danske market, er TDC så en svindel forretning?

Undskyld, men jeg tænkte bare lidt højt.........

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Side 12 ud af 17 (162 indlæg)