Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bærbare computerer, printere og tilbehør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Nu har jeg brugt nogle uger på at pudse min oscommerce løsning af. Jeg håber i vil give mig et par kommentarer med på vejen.

www.mit-web.dk

Jeg ved godt at det er skidt at der ikke er dankort løsning!!! ... men det kommer, inden længe. (Det koster jo forbandet mange penge sådan noget!!!)

Med venlig hilsen

Mit-Web
Lars Nielsen

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:31

Hej Lars,

Ja, det ligner jo en ganske almindelig osCommerce site. Brugeren vil ikke kunne skelne den fra andre, der ligner. Jeg ved godt, at du ikke vil smide en masse penge efter siden (det skriver du jo på fronten), men gør et eller andet, der får den til at udstråle "Her kommer jeg!", i stedet for at være anonym i mængden.

Og så er der lige nogle billeder, der mangler (i de varegrupper, der har kategorier):

Hvis jeg går ind under varegrupperne "Netværk" eller "Hardware", mangler de øverste Kategori billeder.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:51

Nå, nu har jeg da i det mindste fået et nyt flot design på min hjemmeside. Så mangler jeg bare en betalingsløsning. Den har jeg sådan set også fundet, men pbs vil have en økonomisk sikkerhed, som jeg ikke kan stille lige pt.

Så alt i alt går det da fremad.

/Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Godaften Lars.

Hvad laver google reklamerne i toppen af sitet? Syntes ikke dette hører hjemme på en webshop, da det kan lede kunden væk fra dig site.

Når jeg først klikker ind på siden, fanger den mig slet ikke. Der er over hovedet ikke noget blik fang! og hvor er dit logo henne af? Få det til at fylde hele toppen af headeren i stedet for google reklamerne.

Overvej om du skal lave designet om, hvis du vil fremstå mere professionelt. Hvis du tror på projektet bør du kaste lidt penge i dette.

Og syntes siden virker lidt rodet. Den virker ikke særlig bruger venligt.

kig evt. på lignende shop sider og få inspiration

http://www.prcdata.dk/

http://shg.dk/

http://computerland.dk/

Generelt syntes jeg det er farligt at åbne en webshop uden mulighed for at betale med betalings kort. Du siger "dette er forbandet dyrt", det er ingen ting hvis du vil have en seriøst shop. Så skal der pumpes penge i det fra start. Jeg ville aldrig handle et sted hvor de ikke acceptere betalings kort.

Og ellers tillykke med shoppen, fedt at du har kastet dig ud i det.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 06:24

Ja, jeg synes ikke den fanger endnu. Du skal helt klart have den betalingsløsning, og så få fjernet de google links. Vil du ikke gerne holde på dine kunder?

Mht. din Arbejdsklare PC: Det er en god idé men... for der er et men. Har du læst licensbetingelserne for Microsoft Windows? Du må IKKE acceptere en licens for en anden person, hvilket vil sige, du ikke kan færdiggøre de OSM installationer, der ligger på bærbare, for at opdatere PC'en o.s.v. Det er kun den retsmæssige ejer / bruger, der må acceptere denne licens.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 06:53

Det koster dig flere penge, at du ikke har betalingsløsningen end det gør at have den. Folk finder bare produktet et andet sted, hvor man kan betale med Dankort.

For det første er bank overførelse en utrolig langsom affære i dagens danmark, endvidere ryger sikkerheden ved at have brugt et betalingskort, hvor du reelt har mulighed for at få dine penge til hvis du bliver snydt.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)