Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt markedsføringsmedier give kæmpe tryghed på hjemmesider

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:04

Hej Jan

At jeg får smidt en film i hovedet uden at have bedt om det fik mig til at lukke siden ned igen, så det burde i nok lige kigge på.

Mads Madsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:13

Hmmmm...........

At starte en video med lyd, så snart man kommer ind på siden, er en rigtig dårlig idé.....

Videoen med kvinden:  Troede at hun ville sælge mig sex, til at starte med!!! Det er for overdrevet imo og fjerner fokus fra produktet.

Jeres videoer under kontakt er imo lidt for corny - Jeg ville glemme de videoer, som egentlig ikke har noget formål, andet end at fortælle, at man kan kontakte Jer ved at benytte oplysningerne til venstre ;o)

Jeg smutede fra siden med en oplevelse af, at jeg var irriteret og fik aldrig læst, hvad det er I kan.

Jeg ved ikke engang om I har lavet nogle gode produktvideoer m.m.......for jeg var smutte inden jeg nåede at læse noget pga første tvangsvideo.

Om produktet er fint, skal jeg ikke kunne sige......men jeg er frisk på at prøve igen, hvis I ændrer på sitet ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:19

Det lader til at der er lidt klumper i forbindelsen? Videoen hakker i hvert fald her på min 20mbit linje.

Anyway, jeg er enig i at det er p**** irriterende at få smidt en video direkte i hovedet. Når det er sagt, så er der ingen tvivl overhovedet om at levende billeder bliver en stor del af fremtiden på nettet, så i har helt sikkert fat i noget af det rigtige.

Måske jeres hjemmeside er en anelse for "sensationspræget". Jeg har en medfødt apati overfor folk der forsøger at overbevise mig om at deres produkter kan redde min verden. Play it low, og få flere kunder.

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min første reaktion var at lede efter luk-video-knappen. Jeg surfer for det meste uden lyd, og tænder kun for højtalerne når der er noget jeg skal høre, så det eneste jeg fik ud af det var at se nogle videosekvenser hvor det halter med video-opløsningen.

Når det er jeres speciale, skal de eksempler som I lægger frem til vurdering "sparke røv" de skal være knivskarpe, og eye-catchy.

At køre noget i alpha-frame er ikke så innovativt, som det var for 3-4 år siden.

Men på relevante sites og med relevant indhold har det sin berettigelse - vel at mærke hvis kvaliteten er i top.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:43

1) Exact samme mening som de andre - ingen video der bare popper op i hovedet på mig  og begynder at afspille :)

2) http://www.flaysia.dk/produkt.html <- 'klip lænken til boxen' .. jeg forstod ingenting af den tekst, førend jeg begyndte at læse videre nedenunder :-).. måske en anelse indforstået? Ellers også er jeg bare tungnem :-)..

3) Forsiden i teksten: 'Alt kører fra vore servere - sikker og stabilt!' (sikkert) :-)

4) Jeg kan godt lide produktet!

Mvh Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes det er okay med filmen, det er jo det i sælger og det der gør jeres side anderledes. Hvilken bedre måde er der til at sælge sit produkt end at vise kunderne hvordan det fungere.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:56

Jeg tror slet ikke i ser mulighederne i det som tilbydes - jeg har kontor ved siden af Flaysia og ingen tvivl om der er mange muligheder med det de laver.

Forestil dig du kommer ind i en webshop og så istedet for det normale flashbanner med damesko så kommer der 8 modeller i damesko gående igennem skærmen.

Flaysia sekvenserne er jo ikke kun en person der kommer ud og står og snakker i x antal tid - det kan integreres på mange måder og med mange formål og ingen tvivl om at man med Flaysia har nogle muligheder som kan flytte de små flash bider man ellers ser rundt omkring til et helt nyt niveau.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 23:07

Jeg symes idéen er go' men damen er altså bare lidt for "utroværdig"! Det skal gå stærkt og det skal være skarpt. Videoen er for lang. Det er tydeligt at der er flere kommentatorere her der ikke har set den til ende... Så havde de nemlig fattet pointen med at hun er i en "grim" boks...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Hej Jan,

Det virker som et spændende koncept, som kan bruges i mange mulige former.

Dog lidt kritik til jeres til mit førstegangs indtryk af jeres site; Introduktionsvideoen finder jeg utroligt cheesy, hvilket medføre at min tillid til virksomhed ikke er videre stor. Hvis man vælger at promovere sig igennem film, SKAL det også gøres ordentligt - Og når det er sagt, når det bliver gjort ordentlig er det også super fedt =) Dertil vil jeg også gerne se, at når en film udenvidere popper frem på min skærm med lyd og det hele - reagere jeg oftest ved at lukke siden ned . Men i det mindste bør i gøre det muligt hurtigt at kunne lukke vidoen ned, samt styre volumen, styrke of on/off.

Men ellers et interessant koncept, der sikkert rummer en masse spændende muligheder

Held og lykke

Dbh Rasmus

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)