Vi har en del domæner, som vi har planer for, og for at det ikke kommer til at koste en bondegård i hosting i opstartefasen, har vi valgt at bruge en Reseller konto hos Hostnine.com Nu har vi så en bekendt til at installere noget CMS på en af vores domæner og han siger at serveren er utrolig langsom :( Samtidlig er vi ved at lave en side for en kunde, som så er hostet hos Hostnine.com, men den har nu været nede i et døgn Min partner siger at de er meget anbefalt, men jeg er meget skeptisk og vil høre herinde om i har nogle erfaringer med Hostnine.com? |
Hej Therese,
Jeg kender dem desværre ikke, men jeg kan se at man på specifikationerne får rigtigt meget for pengene, det vil sige at du får en meget lille bid af deres servers krafter. Får at du får en side som har mere "power" og som er hurtigt til CMS-løsninger vil jeg helt klart anbefale dig en mere seriøs samarbejdspartner som ganske vidst er lidt dyere, men hvor du så også får noget du kan sælge/bruge :-)
Du kan eventuelt blot flytte projekterne til "den dyre løsning" efterhånds som du får sat gang i projekterne :)
Jeg kan sagtens hjælpe dig, og vi kan sagtens finde ud af noget iværksætter rabat/længere kredit-aftaler :-) Du kan se mere på vores hjemmeside www.webname.dk
Du er hjerteligt velkommen til at skrive til jh@webname.dk så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig godt på vej :-)
Held og lykke med projektet
De bedste hilsner fra Jannik :)