Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Hostnine.com godt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en del domæner, som vi har planer for, og for at det ikke kommer til at koste en bondegård i hosting i opstartefasen, har vi valgt at bruge en Reseller konto hos Hostnine.com

Nu har vi så en bekendt til at installere noget CMS på en af vores domæner og han siger at serveren er utrolig langsom :( Samtidlig er vi ved at lave en side for en kunde, som så er hostet hos Hostnine.com, men den har nu været nede i et døgn Angry

Min partner siger at de er meget anbefalt, men jeg er meget skeptisk og vil høre herinde om i har nogle erfaringer med Hostnine.com?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej Therese,

Jeg kender dem desværre ikke, men jeg kan se at man på specifikationerne får rigtigt meget for pengene, det vil sige at du får en meget lille bid af deres servers krafter. Får at du får en side som har mere "power" og som er hurtigt til CMS-løsninger vil jeg helt klart anbefale dig en mere seriøs samarbejdspartner som ganske vidst er lidt dyere, men hvor du så også får noget du kan sælge/bruge :-)

Du kan eventuelt blot flytte projekterne til "den dyre løsning" efterhånds som du får sat gang i projekterne :)

Jeg kan sagtens hjælpe dig, og vi kan sagtens finde ud af noget iværksætter rabat/længere kredit-aftaler :-) Du kan se mere på vores hjemmeside www.webname.dk

Du er hjerteligt velkommen til at skrive til jh@webname.dk så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig godt på vej :-)

Held og lykke med projektet

De bedste hilsner fra Jannik :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:36

Alt efter hvilken CMS det er, kan jeg da anbefale dig One.com
Koster kun 9,- + moms om måneden.

Og kører super stabilt, har benytte mig af dem 6 år nu, og er faktisk meget tilfreds med dem,
eneste minus er at nogle systemer ikke kører så godt hos One.

Men set ud fra prisen er der mig bekendte ingen der tilbyder samme service.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:27

MinGraviditet.dk:

Vi har en del domæner, som vi har planer for, og for at det ikke kommer til at koste en bondegård i hosting i opstartefasen, har vi valgt at bruge en Reseller konto hos Hostnine.com

Nu har vi så en bekendt til at installere noget CMS på en af vores domæner og han siger at serveren er utrolig langsom :( Samtidlig er vi ved at lave en side for en kunde, som så er hostet hos Hostnine.com, men den har nu været nede i et døgn Angry

Min partner siger at de er meget anbefalt, men jeg er meget skeptisk og vil høre herinde om i har nogle erfaringer med Hostnine.com?

Jeg kender ikke hostnine men kan fortælle at de små webhoteller ikke er stærke nok til CMS systemer. Det er på baggrund af flere års erfaring og hvad jeg har fulgt med i foraer på nettet f.x www.postnuke.dk.
Jeg startede med mit 9,- på web10 og havde min CMS kørende i ca 5 måneder - i starten var der meget testing , da det var nyt for mig men senere da det kørte ok var det kun serverproblemer der kunne sætte CMS ud af funktion (bortset fra hacking) . Jeg havde ialt 17 henvendelser om servernedbrud på 3 måneder og valgte at skifte til lidt bedre på servage.net. Og det har kørt rimeligt ok indtil at jeg blev hacket og måtte rense mit cms for hackerscripts.
Jeg har senere skiftet til min egen server som står i et sikkert serverrum.

Jeg siger ikke at du skal købe en server - et af de få webhoteller som jeg har fået anbefalet flere gange er www.enavn.dk - eller du kunne leje en hosted virtuel server et sted til en rimelig penge.

Du kan følge med i debatten her. om hosting  http://www.amino.dk/forums/t/52315.aspx?PageIndex=2

Du kommer bedst fra start ved at vælge en god og stabil løsning og har du flere domæner skal du hverken vælge web10 eller one.com.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)