Hej Tobias Med fare for at nedenstående kan blive fortolket som endnu et "højtflyvende" filantropisk foretagende... :-) Jeg har en drøm om at være med til at skabe morgendagens danmark. Altså være med til at påvirke positivt til at "der bliver gjort noget" så vi ikke sakker bagud i videnssamfundskampen. Desuden er jeg supertræt at at høre på diverse skattesnaksmudderkastninger i æteren regeringspartierne imellem. Jeg er ligeledes træt af at alle snakker om innovation og fremtidens velfærd uden der bliver taget mærkbare initiativer til det som virkeligt batter. Jeg ville glædes over at være med til at skabe flere arbejdspladser og lave et system der mærkbart og målbart booster idéers process fra tanke til realisering. Jeg ved jeg kan programmere stort set alt jeg tænker, synes selv jeg til tider kan tænke ud-af-boksen og sidst men ikke mindst har jeg i over tid set mange skøre projekter lykkedes trods de dårligste odds man kan forestille sig. Hvad projektet skal ende op med at blive kommer helt og aldeles an på kommende feedback (fede idéer, kritik, mv) :-) Så ser du et potentiale, noget knald, noget der kan gøres bedre, noget der kan booste innovationen, noget der kan skabe arbejdspladser så fyr løs! Mvh |
Tobias Boon:Spændende koncept du har gang i. Er det meningen at matche folk med idéerne med folk, som kan realisere dem? Umiddelbart fik jeg bare indtrykket af at det er et site hvor der er et arkiv med en masse gode idéer.
Tobias jeg har nedgriflet et par ord mere om hvad min mission er og den har ligeledes fået et navn: Fairplay Innovation - Jeg har fået en hulens masse god sparring fra mit netværk og det er pt. hvad status er.
Du kan se hele moletjavsen her -> http://www.horsmark.com/om-fairplay-innovation/