Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt CMS-system?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
En Aminobruger har tidligere postet et indlæg, hvor han tilbød et CMS-system (CMS-alike-system måske?) med et givent antal undersider (mener det var 5 stk.) til nærmest ingen penge. Mener prisen var i omegnen af 750 kr. for den mindste løsning.

Jeg kan desværre ikke finde indlægget via søgefunktionen. Da jeg har lovet en ven, at arrangere et system til hans snedker- og tømrerfirma, hører jeg meget gerne fra vedkommende eller andre, der kan huske hvor indlægget befinder sig.

Websiden skal være såre simpel. Forside og 3-4 undersider, hvoraf den ene skal være med en kontaktformular.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hej Lasse

Du kunne jo også vælge et opensource cms såsom joomla etc. Du kan finde yderligere hjælp på fx www.opensourcecms.com.

Du kan sende mig en mail, hvis du har behov for yderligere hjælp - hvis jeg kan og med aminorabat.

mvh

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:12
CMSimple er billig/gratis og lige til at gå til...
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:22
Der er også det danske gratis cms Umbraco der er bygget på .NET

Det kræver selvfølgelig at man sætter sig lidt ind i det, eller får nogen til at gøre det for sig. Men til gengæld er der masser af plads til at vokse i det. De har lige frigivat en alpha af version 3.0, så der går nok ikke længe før den bliver frigivet helt.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din side skal bruges til, og hvorvidt du får brug for special moduler eller ej, men tag et kig på det og se om det kan bruges.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:13
Tak for jeres svar. 

Jeg begyndte at lave en side til ham i Mambo, hvor opstillingen drillede en anelse. Det og min Apache2triad installation har jeg siden slettet - og da jeg har fået rigeligt at se til med virksomheden, skal jeg ha' fat i én, der kan sætte et system op. Det er fuldstændig ligegyldigt om det er et Open Source CMS eller egen produktion - bare det er billigt og resultatet bliver kønt (vedkommende får logo/logobanner, der skal smækkes ind).

Det skal indeholde noget lignende:

Forside
Underside: "Referencer".
Underside: "Kontakt" med kontaktformular og diverse kontaktoplysninger.
Måske en enkelt underside mere (jeg afventer svar fra ham).
Samt en WYSIWYG-editor, der er let at bruge.

For en garvet bruger af et Open Source CMS system er det sikkert ikke mere end 1-2 timers arbejde.

Anyone? 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:29
Jeg har ikke tid, men hvis nogen har lyst lyder det helt klart som en opgave der kan løses med CMSimple
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hej Lasse

Har du set min pm?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:06
Hvis det skal være et simpelt system, så har jeg et meget billigt et du kan "få".

www.accessit.dk er bygget på systemet.

mvh

Henrik Meyer

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:02
Hej Lasse,

Ved ikke om det var mit indlæg du snakkede om.

Jeg leverer nemlig den løsning du snakker om til 749,- excl. moms.

Prisen inkluderer design af opsætning af hjemmeside (html, op til 20 undersider).

Du kan fange mig på trofo@trofo.dk

Beklager mit sene svar.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:00
Hej alle Aminoer som udbyder CMS-løsninger!

I kan nu skrive jer på listen over leverandører på Amino Wiki CMS

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)