Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af tekstlinks

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Linkbuilding er en hård men spændende vej og for flere af mine kunder er det hele omdrejningspunktet - links links og så flere links - og i den forbindelse er jeg flere gange blevet mødt med spørgsmålet om man kan købe sig til tekstlinks.

 

Her kan man så kaste sig ud i en længere forklaring for og imod - lige som man kan snakke registrering i søgemaskiner m.m.

 

Men de korte og det lange: Har nogen af jer været ude at købe tekst links på indholdssider (Ikke AdWords) og har nogen et bud på et dansk sted hvor man samlet kan købe tekstlinks på danske websites? jeg kender godt link finder men er ikke vild med deres "vi skal nok spørge for dig metode" - jeg er lidt mere på udkig efter noget a la http://www.text-link-ads.com

 

P.s. hvor er jeg træt af de linkdumpere der har fundet mine websites - de er gået helt amok på det sidste

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes ingen danske løsninger i stil med text-link-ads - endnu ... :)
Men du kan henvende dig direkte til aktuelle websites og give dem et tilbud ...
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :




Der findes ingen danske løsninger i stil med text-link-ads - endnu ... :)
Men du kan henvende dig direkte til aktuelle websites og give dem et tilbud ...





Tak for det hurtige svar.

 

Det bekræfter desværre det jeg troede. Vejen med at kontakte aktuelle websites er jeg i fuld gang med - men det tager laaaaaang tid at få det op at stå - det er nemmere og hurtigere med den engelske model :.)

 

Jeg kan godt lide dit "endnu" - det er en oplagt ide for en fortagsom iværksætter - gad vide hvor man skulle finde sådan en henne?

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/25/2006 8:48:35 AM Forfatter:Karsten Nygaard



P.s. hvor er jeg træt af de linkdumpere der har fundet mine websites - de er gået helt amok på det sidste


 

Øhh hvad er en linkdumper? :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg kan godt lide dit "endnu" - det er en oplagt ide for en fortagsom iværksætter - gad vide hvor man skulle finde sådan en henne?

D kan jo tjekke DK-hostmaster - det er på vej :)



Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/25/2006 11:55:57 AM Forfatter: Rollike
Dato: 6/25/2006 8:48:35 AM Forfatter:Karsten Nygaard



P.s. hvor er jeg træt af de linkdumpere der har fundet mine websites - de er gået helt amok på det sidste



Øhh hvad er en linkdumper? :-)


 

Prøv at se min blog

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Blog spam virker fortsat! Så dine konklussioner er ikke helt korrekte :)


Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

 

Jamen så har jeg endnu en gang lært noget nyt af dig - sker jævnligt - men at det skulle virke med en nofollow over går min forstand - men det er der selvfølgelig så meget der gør.

 

Men når jeg så er ved det-  har du selv skrevet noget om indstillingerne for wordpress i din (udemærkede) blog - hvordan passer det ind i billedet med at blogspam stadig giver pote? Jeg tænker på dette indlæg om no follow - skal jeg forstå det sådan at søgemaskinerne er totalt ligeglade med min indstilling for linket?

 

(Er iøvrigt enig at man selv er ansvarlig for de links der bliver vist - men ind i mellem er det tidskrævende at slette alle de indlæg)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - selvfølgelig er alt muilgt til den rigtige pris. Jeg har selv haft nogle som har spurgt om de fx. kunne købe et tekstlinkwww.oplev.eu, da jeg dog takkede nej - da det var en konkurrerende side. Men jeg tror også det er en ting vi vil se mere af fremover ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du misforstår mig, jeg siger ikke at NOFOLLOW ikke virker, men at det ingen inflydelse har på blogspam (som du også selv kan konstatere), og at blogspam over en bred kam stadig virker - der er millioner af blogs der IKKE bruger NOFOLLOW og resten, ja de er bare en del af det "spild" man som spammer må leve med - præcis som med al anden spam. Hvis bare 1% af de links der spammes med virker er det stadig en fornuftig "forretning" - set fra en blogspammers side.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)