Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår ville i stoppe en underskudskampagne?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

superstar:
Programmøren kan simpelthen ikke rette fejlen i firefox, og har haft andre til at kigge på det! Meget træls ja..

Men det lyder ikke til at der er flere forslag.. så frem med priserne :)

følgende tags 

<div id="container" style="height: 3233px;">

<div id="left" style="height: 3020px;">

<div id="right" style="height: 3020px;">

rettes til nedenstående

<div id="container" style="height:4100px;">

<div id="left" style="height: 3890px;">

<div id="right" style="height: 3890px;">

Så fungerer længden i FireFox, men jeg må sige det er en noget besynderlig måde det er lavet på. Derudover er der dramatisk mange valideringsfrejl som I måske burde tage et kig på. Alle sider ser ud til at have 0 i pagerank.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikler - Det sender jeg videre med det samme og håber at det virker :)

RETTET: Og du må endelig sige til hvis du fik øje på mere 'dårlig kode'. Det er meget rart at få at vide :)

 

Hvis i har en kampagne med rimelig statistik (over 100 salg), ville i så ikke fjerne alle søgeord der konverterede til en højere pris end jeres endelige avance på den vare der blev målrettet imod?

Og hvornår er denne statistik go nok ? hvor mange klik skal der f.eks. være før i med ret ville slette ordet som et 'dårligt ord ?

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

superstar:
Og hvornår er denne statistik go nok ? hvor mange klik skal der f.eks. være før i med ret ville slette ordet som et 'dårligt ord ?


Hvis et ord har fået over 100 kliks, så er det på tide at overveje det. Men igen, lad være med at slette det bare fordi det har kostet mere. Find ud af hvorfor og derefter pause/slet det.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

superstar:
RETTET: Og du må endelig sige til hvis du fik øje på mere 'dårlig kode'. Det er meget rart at få at vide :)

Hmm... en  W3 validering af forsiden  ser 'acceptabel' ud med 5 fejl. Grundlæggende er problemet her at html'en indeholder  &-tegnet hvor du gerne vil skrive & som i "D&G" men i html skrives dette som "D&amp;G". Dette er en detajle.

W3 validering af D&G undersiden ser det dog ikke pænt ud idet du har 876 fejl og 538 warnings. En hel del af disse er utivlsomt &-tegnet som browserne godt kan håndtere, men jeg synes ikke det er pænt. Nogen vil sige at W3 kan være ligegyldigt men jeg kan oplyse at siden ikke kun står forkert i FireFox, men også Chrome og Safari. 

Ved at overholde standarderne sikrer du (bedre) at din hjemmeside kan vises korrekt i alle browsere.

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke skrevet nogen steder, at hvis bare man gør alt rigtigt, så tjener du penge.

Den generelle konkurrence i et marked kombineret med for lave priser kan ødelægge de fleste forretninger.

Når det så er sagt, kunne jeg da godt lige give et par steder du kunne kigge - på din hjemmeside - ikke på AdWords:

Fjern det kollosale billede i toppen af noget, der ligner en sko tæt på (kan stadig ikke lige se, hvad det forestiller)

Luft mellem menupunkter

Fjern menuteksterne:

GENVEJE

SHOP EFTER
KATEGORI

SHOP EFTER
MÆRKE

Vis dine handelsbetingelser direkte på siden.... og  kort den ned til en brøkdel.

Så får du vidst ikke mere for den 25 øre Wink

Mvh,

Christian

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Fjern det kollosale billede i toppen af noget, der ligner en sko tæt på (kan stadig ikke lige se, hvad det forestiller)

Mit bud er bagsiden af et ur Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Jeg er enig med dig i, at menupunkterne skal have luft, hvilket de har i firefox, men ikke IE. Jeg ser dog ingen ide i at fjerne menuteksterne, da de både bidrager til et pænere layout, samt skaber et hurtigt overblik.

 

tror ikke der er mange der vil købe handelsbetingelser :)

Selvf. kan man skilte med sin hurtige leveringstid, lange bytteperiode osv.. men ligefrem handelsbetingelser har jeg nu aldrig set før.. Forside designet er ikke helt færdig.. derfor den lidt hurtige løsning med casio reklamen :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OK

Du er ved at købe et dyrt produkt på en hjemmeside.

Ejeren af hjemmesiden tvinger dig til at checke af, at du har læst og forstået handelsbetingelserne.

Hvad gør du i tilfældet som din hjemmeside?

Forlader købsprocessen, skifter side og bliver indviklet i en lang uigennemskuelig tekst som du skal læse igennem for at du ikke bliver snydt.

Hvor mange % tror du forlader hjemmesiden i stedet for at handle?

Jeg vurderer 80%.

 

Regn altid med, at der er en grund til at jeg skriver som jeg gør, har desværre ikke tid til at forsvare det  - så resten må du selv opdage.

Mvh,

Christian

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Den generelle konkurrence i et marked kombineret med for lave priser kan ødelægge de fleste forretninger.

Jeg synes nu, at siden ser meget fornuftig ud, også med de "alternative" menupunkter. Min erfaring er at kunderne gerne surfer lidt på "tværs", fx efter "mest solgte", "aktuelle tilbud" etc.

Men jeg vil give Christian ret i, at det er et problem at så mange butikker fokuserer på prisen som den primære parameter. Fremhæv i stedet nogle af jeres øvrige value points såsom produktgaranti, god kundeservice etc. Hvad ligger der egentlig i "ægthedsgaranti"? - er man virkelig nødt til at fremhæve en sådan selvfølgelighed, jeg mener, hvis det virkelig ikke skulle være et ægte ur, så skal det jo retur under alle omstændigheder, det kræver da ikke en selvstændig garanti.

Fantastisk at se en butik med ure, hvor vi næsten ikke har overlap i mærker Cool. Jeg er holdt op med at sælge D&G pga. de generelle kvalitetsproblemer med mange af D&G modellerne

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

På 90% af alle hjemmesider er det lavet sådan. Jeg tvivler på at du som den eneste har lavet en super opdagelse 'at 80% falder fra pga. tjekboxen.'

Den er så almindelig at det ikke er noget 80% tænker på, vil jeg vurdere.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)