Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-Support Freelance

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min virksomhed vokser hurtigt lige for tiden, og jeg har derfor ikke tid til at tage mig af (for mig) tidskrævende it-opgaver.

Jeg leder derfor efter en der på freelancebasis kan løse opgaver inden for:

Optimering af Hardware (primært bærbare computere)

Opsætning af netværk

Hjemmeside optimering

Google addwords

Outlook exchange opsætning

+ det løse.

Send evt en mail eller skriv her på siden, herunder også meget gerne timepris og erfaring/kompetencer.

Mange hilsner

Casper

Casper Bak
HD(R), cand.merc.aud
Danmark:
Ryesgade 85 B st.
DK - 2100 København Ø.
Telefon: + 45 28 11 50 22
Email: mailto:cb@cph-consult.dk
Web:
  www.cph-consult.dk

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:02

Hej Casper

Jeg er ved at etablere mit eget lille ERP hus (c5 / xal) men yder også anden it salg og support. Dette sker dog med mine samarbejdspartnere, hvor jeg står for styring og koordinering. Så dette kunne være jeg kunne hjælpe dig.

Kan se du arbejder med en del økonomi assistance, så det kunne være det kunne give lidt synergi effekt.

/Bo Brinkmann

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:40

Hej Casper

Ønsker du en der er fysisk til stede til at løse opgaverne (hardware opgaven kræver det selvfølgelig), eller kan det ordnes remote?

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:08

Hej Casper.

Først vil jeg gerne sige tillykke med din success her i krisetiderne. 
Det lyder som nogle spændende opgaver du gerne vil have hjælp til. Jeg har mange års erfaringer med at hjælpe private og firmaer af din størrelse og jeg er sikker på at vi kan finde nogle gode løsninger der vil passe til dine udfordringer.

Jeg vil foreslå at jeg kommer ud til dit kontor, så jeg kan danne mig et overblik sammen med dig.
I praksis forestiller jeg mig at vi får sat en solid platform op til dig og dine medarbejdere, så  der ikke vil opstå dumme fejl. og så skal I have en kontaktperson som i kan ringe til hvis I har nogle spørgsmål eller sidder med problemer på jeres computere, så vi hurtigt kan løse problemerne, måske via. fjernsupport så i kan arbejde videre med det samme.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på tlf. 60 71 33 71, så kan jeg fortælle dig lidt mere om min virksomhed og hvad vi kan gøre for dig. Hvis du gerne vil læse lidt selv så kan du lære mere om mig og min virksomhed på www.mink-it.dk 

Mvh. Vincens.

Vincens R. Mink
Konsulent

Mink IT
tlf: 60 71 33 71
web: www.mink-it.dk
email: vrm@mink-it.dk 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:00

Hej Casper

Jeg har bred erfaring med de ting du nævner, og vil gerne tilbyde mine services.

Du skal være velkommen at kontakte mig, evt. via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:22

Kære alle Amino-freelance-it -folk!

Mange tak for alle jeres svar. Fedt at se hvor godt Amino-netværket fungerer.

Det ser ud til at jeg umiddelbart har fået de henvendelser jeg har brug for. Skulle jeg få et behov der går herudover, poster jeg et nyt indlæg.

Mange hilsner

Casper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)