Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Lagerhotel" til fin varer - fornuftige priser (tilbydes)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg fulgt med i de forskellige debatter, og jeg driver i dag en hjemmeside : www.crewshopeurope.com - og har netop overtaget nogle nye lokaler på Amager, da butikken var vokset til at jeg boede i butikken, men da pladsen er størrer end jeg umiddelbart har brug for tænkte jeg at der måske var nogen der var intereserret i at få deres lagervarer i samme katagori som mine egne vare, altså små varer evt tekstil varer.

Jeg kan varetage afsendelse med Post Danmark, som enten brev eller pakke. Dog med den bemærkning til at jeg ikke kan tilbyde en nul-tolerance på forsendelse som bortkommer som brevforsendelse, vil selvfølgelig lave en anmeldelse om at brevet er gået tabt. Men vil kunne tilbyde nul-tolerance på svind, når det kommer til pakker, da de jo er forsikret via Post Danmark.

Prismæssigt, har jeg regnet med frem til følgende priser, som jeg mener er meget fornuftige, de skal som sådan blot dække omkostningerne.

Pris per ordre : 12,50 DKK, og 2 DKK per ekstra varelinje.
I prisen har jeg indregnet følgende print af forsendelsespapir, emballage (bobbelkuvert) ikke genbrugs emballage, forsendelses lomme, og en arbejdsløn for 3 minutter.

Angående porto og levering, har jeg taget udgangspunkt i at jeg lægger ud for hhv. porto eller fragt, mod tillæg af 2,5 % på porto, og 2,0 % på fragt, da du vil opnå cirka 30 dages kredittid på forsendelsen.

Og priserne følger selvfølgelig Post Danmarks priser for hhv. fragt for kontraktkunder, og porto i henhold til tarif.

Men i prisen er alt inkluderet modtagelse, og afstemning af følgeseddel, opbevaring, og afsendelse.

Forstille mig at modtagelsen skal forgå på følgende måde :

Vi modtager varer, afstemmer med følgeseddel, og fremsender kopi af følgeseddel med vores afstemning til dig.

Du fremsender order per mail eventuelt direkte fra shop system

Vi fremsender en bekræftelse på hver ordre til dig og eventuelt kunden med et track og trace nummer, eller en bekræftelse på at brevet er afsendt.

Overvejede at lave noget udlevering, men dette er dog ikke sikkert endnu, da mine egne kunder ikke har været sådan specielt interesseret i at skulle hente varerne.

Ved månedsafslutning fremsendes en komplet lageroversigt, oversigt over forsendelse, og opkrævning på forbruget.

Hvordan lyder det :)

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med forslag til hvordan servicen kunne gøres mere attraktiv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)