Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God webdesigner.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes nogen gange man falder over et udenlandsk web firma, med nogen gode designers til billige penge.

Jeg søger sådan et webdesign i PSD fil, altså kun grafik, og det skal koste mellem 100 - 200 $ altså omkring 1000,-

Håber på nogen svar.

Mvh.

Simon

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:20

Jeg tror du får flere henvendelser hvis du oplyser lidt om dine krav til dit "webdesign".

Der er sikkert nogle der gider gøre det for 1.000 kr., men meget afhænger jo af hvor omfattende et stykke arbejde du forventer Smile

Held og lykke.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:32

PWM:

Jeg tror du får flere henvendelser hvis du oplyser lidt om dine krav til dit "webdesign".

Der er sikkert nogle der gider gøre det for 1.000 kr., men meget afhænger jo af hvor omfattende et stykke arbejde du forventer Smile

100% rigtigt, det bliver ikke til meget mere end en forside, for de penge :-) Selv på astada .. hehe

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 18:35

Simon Mørch:

Hej,

Jeg synes nogen gange man falder over et udenlandsk web firma, med nogen gode designers til billige penge.

Jeg søger sådan et webdesign i PSD fil, altså kun grafik, og det skal koste mellem 100 - 200 $ altså omkring 1000,-

Håber på nogen svar.

Mvh.

Simon

Ikke for at gå de professionelle i bedende - men hvis du tænker rent skin, kan du få billige flotte skins til rimelige penge i CMS, f.eks. DotNetNuke.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:37

Hej

lad mig lave et skærmdump til dig i psd fil, det kan du få for 1.000 kroner, men så følger der også egne realistiske knap motiver med :-)

Det leveres i naturtro og ægte farver, flottere kan det vist ikke være ?

Nej, helt ærligt...kvalitet følger altså prisen, men der findes sikkert en studerende på SU, som gerne gør det gratis.

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 18:41

Nu synes jeg ikke der er nogen grund til at gøre grin med manden. Det kan da godt være at han nærmest ikke har nogle krav og bare vil have "et-eller-andet". Jeg har da nogle designs liggende som jeg aldrig har brugt. Det kan jeg da sagtens give ham for 1.000 kr.

Men det er klart at skal man starte fra bunden, lave lidt analyser af behov osv., så skal man have fat i én med en meget lav timeløn eller lign. Under alle omstændigheder ville jeg ikke være stolt over at lave sådan et projekt. Jeg kan godt lide at lytte til kunderne og overveje målgruppen for designet osv. Det tager tid. Så er vi tilbage ved at man ikke kommer langt for 1.000 kr. Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:42

Læs nu hvad jeg spørger om, ved sgu da godt at jeg ikke kan få en dansker til det, til den pris.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 18:45

Heg Simon

Jeg kan hjælpe dig til den pris, men det bliver kun en forside.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:51

PWM:

Nu synes jeg ikke der er nogen grund til at gøre grin med manden. Det kan da godt være at han nærmest ikke har nogle krav og bare vil have "et-eller-andet".

Nej, men hvad forventer man når man lægger en pris der er under indkøbspris ? Jeg spørger bare....

Tilmeldt 20. Dec 08
Skrevet kl. 19:00

www.easywebhost.org:

Nej, men hvad forventer man når man lægger en pris der er under indkøbspris ? Jeg spørger bare....

Problemet er jo egentlig at Simon ikke fortæller hvad han ønsker og hvad formålet med webdesignet er.

Det er klart at én med en timeløn på omkring 1.000 kr ikke er interesseret i denne opgave, men en Amino-bruger eller ny og ambitiøs webdesigner der kan "nøjes" med 200-250 kr. i timen kunne da godt byde ind på denne opgave. Men igen afhænger det af om det blot er en forside der skal laves eller det er en kæmpe side Smile

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)