Inden jeg åbnede min webshop, troede jeg faktisk at det ville være ret nemt at tage billeder og lægge dem ind på shoppen, men jeg er blevet klogere ![]() Jeg er jo selvfølgelig blevet anbefalet at bruge Adobe Photoshop, og indrømmer at det jo er genialt (trial version), men bruger man virkelig alle funktionerne i programmet.. Det er jo hundedyrt og jeg vil da gerne have det, men hvis man alligevel ikke benytter alle faciliteterne, så findes der måske et andet/bedre alternativ ??? Jeg har prøvet en del af de gratis programmer, som findes, men syntes ikke at de er gode nok til formålet. Jeg har også overvejet Corells Paint shop pro, da jeg for længe siden testede det i anden sammenhæng... Hvad er jeres mening ? |
Jeg har fået anbefalet en program, der hedder Irfanview (Irfanview.com). Jeg har og ikke selv den store erfaring med produktet. Den kan i øvrigt fås med dansk tekst.
Indtil videre har jeg brugt WindowsDraw, der er et købeprodukt. Det er egentlig ok. Lidt omstændigt nogle gange. Det var ikke særlig dyrt men alligevel ganske avanceret.
Typisk når jeg skal have billeder, så går jeg dog på de hjemmesider, hvor man kan downloade billeder gratis, men du er naturligvis nødt til at tage billeder selv, når det er dine varer. Har dine leverandører ikke nogle billeder (evt. på deres hjemmesider eller lignende), du kan gøre brug af? Du er vel ikke den eneste i verden, der sælger de pågældende varer.
Hilsen Jakob