Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp med en lille ting i Outlook

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har sådan en lille irriterende ting som jeg ikke magter selv at løse...det er sikkert nemt og enkelt...men I må hjælpe mig:-)

Jeg fik en mail for noget tid siden fra en arbejdskontakt i udlandet - som anmodede om kvittering for modtagelse af den mail han havde fremsendt. Jeg klikkede ja, det måtte han da godt få...og den plejer jo bare at blive sendt med det samme.

Men den kvittering kan af en eller anden grund ikke sendes. Så hver eneste gang min mail søger efter nye medd. får jeg fejlbesked (og det er ret så træls efterhånden!!)

Kvitteringen ligger ikke i udbakke som en mail, jo - så hvordan filan kan jeg finde den frem og annullere den???

Takker for hjælp på forhånd - der er jo så mange kloge mennesker herindeBig Smile

/Rikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:33

Åbn Udbakke

Markér den fejlagtige mail

Slet den

mvh Hans

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:37

Hanse-mand...Big Smile  ...hvis det var så enkelt så ville jeg være glad. Men som jeg skrev, så figurerer den ikke i udbakken

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:44

Rikkepigen:

Hanse-mand...Big Smile  ...hvis det var så enkelt så ville jeg være glad. Men som jeg skrev, så figurerer den ikke i udbakken

OK - gå i XL byg - køb en forhammer - slå den med stor kraft 36 gange mod computerens blotlagte printplader og harddisk.

Så burde du ikke have mere bøvl med den mail Wink.

Beklager - jeg har ikke oplevet den nævnte fejl - god vind.

Hans

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:53

Du kan måske finde den under sendt post og så markerer du den og sletter den helt.

Derefter går du til slettet post og markerer den igen og sletter den atter.

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:54

Gå ind i funktioner vælg indstillinger vælg E-mail-indstillinger, fjern flueben i "Gem automatisk meddelser der ikke er blevet sendt"  tryk derefter på Registeringsindstillinger, sæt kvitteringer til send aldrig kvittering.

Luk alle vinduer gå op i hjælp og kør find og ret fejl,disse ting burde klare problemet.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:54

Tak for rådet - men jeg har prøvet den metode og det virker ikke, desværre

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:57
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 11:12

det virker heller ikke - formentligt fordi jeg allerede slettede selve mailen i går

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 11:38

kijo:

Gå ind i funktioner vælg indstillinger vælg E-mail-indstillinger, fjern flueben i "Gem automatisk meddelser der ikke er blevet sendt"  tryk derefter på Registeringsindstillinger, sæt kvitteringer til send aldrig kvittering.

Luk alle vinduer gå op i hjælp og kør find og ret fejl,disse ting burde klare problemet.

....Og nu virkede det skisme!! Jeg måtte bare lige genstarte computeren.

TUSIND tak for hjælpen!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)