Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Toppen af shoppen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Åhr. Hmfpfr @ argr.. Og en hel masse mere..  Jeg er så smadder træt og ked af mit topbanner (tror jeg det hedder - Altså der hvor mit navn og logo står sammen med mine engle). Jeg har kæmpet og kæmpet. Fået nogle til at lave forslag til mig, som jeg heller ikke syntes jeg kan bruge..... Men så..  tænkte jeg at I måske kunne hjælpe mig lidt på rette vej.. Jeg vil helst beholde mit "logo" og skrifttype, men den klodsede firkant vil jeg gerne af med, men det må ikke ødelægge resten af indtrykket, for det er ikke et redesign af den, som jeg er ude efter... Det SKAL være tøset, så hvis drengene vil hjælpe, skal de tage de "lyserøde" briller på  Jeg vil gerne have et lidt mere "rent" udtryk, selvom det skal være tøset.

Jeg mener godt, at jeg kan lave det selv, men mangler simpelthen inspiration.. Jeg har nok 20 forslag liggende, men de bliver bare ikke, så jeg selv siger WAUUU og det vil jeg helst, men jeg er nok den sværeste at gøre tilfreds. Men please, vil I ikke hjælpe mig, så det bliver lidt mere prof. at se på.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hejsa.

Hermed et forslag.

Jeg synes du skal beholde den lyse kasse, men giv den afrundede kanter. Gør "Christobel" mindre og teksten nedenunder meget mindre. Prøv at lade "Christobel" have samme højde som fra englenes fødder op til armhulen.

Jeg vil gerne prøve at sætte det op for dig, hvis du mailer mig elementerne.

camilla_jacobs<snabela>tdcadsl.dk

Hilsen

Camilla

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:48
Hej Camilla

1000 tak for dit gode råd.. Ligenu er jeg startet på udsalg, så der er travlt, men jeg gemmer lige din adr. (håber at det er ok), så vil jeg kontakte dig senere, hvis/når jeg får brug for hjælp.. Og du har ret.. Det er nok at det er for firkantet, derfor "skriger" det lidt

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Super at du har travlt  

Du vender bare tilbage, når du har tid.

Mange hilsener

Camilla