Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TELEFON URE, god ide?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

jeg vil hører om i vil hjælpe mig med at finde ud af om det her er en god ide at sælge:

Jeg har fundet de her telefon ure, som er armbåndsure men også er en telefon, med touch screen. 

Der er også kamera, bluetooth og en masse andet..

Der er bare det problem at jeg ikke er sikker på at de er så nemme at sælge. De fleste mennesker køber jo deres telefoner i sonofon og den slags, og betaler så telefonen hver måned.

Så jeg ved ikke om det er noget der vil kunne sælge:(

Ville gerne høre jeres mening om det?

På forhånd Tak!!

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 01:31

hej.

har selv haft kigget på det samme, men har ikke kunne finde den store forespørgsel på dem desværre. jeg ville sige nej.

men jo dit eget valg.

folk vil have rolex ure og mobil telefoner i diverse mærker.

Twinca

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 01:43

Hej....

jeg har i mange år interesseret meget for it og tele branchen og har også selv forhandlet en del privat over nettet af den slags.

Jeg er flere gange stødt på den slags telefon-ure du beskriver, og det har samtlige gange virket som et kæmpe flop, og produktet virkede discount agtigt fordi dolk anså det som urealistisk at bruge et ur med indbygget telefon!

jeg er ked af jeg ikke kunne være mere positiv da vi allesammen jo gerne vil have det "positive" svar på den nye ide.

Men jeg kan da heller ikke garantere dig at jeg har ret! Det er blot mine erfaringer, som du skal være velkommen til at bruge eller lade være :)

Go vind :)

Thomas H.Frederiksen

Kommende ejer af www.elektroplanet.dk

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 11:26

Lad mig hører noget mere..

Jeg driver en webshop, som sælger mobiltelefoner uden abonnement.

Jeg kunne da godt værer interesseret i at hive et parti hjem ?...

Men som udgangspunkt, afhænger det af hvilken garanti der medfølger fra producenten..

- Kan de blive lavet når de går i stykker?

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:13

Hej

Jeg har også fundet disse ure, men du skal være opmærksom på de skal godkendes i europa, hvilke godkendelser har jeg desværre ingen viden om,

derudover står du selv for garantien hvis du hiver dem hjem fra kina,

Dem jeg har fundet kan ikke afsende sms, og det er en af grundende til at jeg ikke er begyndt at importere dem.

men ellers tror jeg på det kan blive en god forretning, da de kan købes til fornuftige penge, jeg forestillede mig en udsalgspris på 899 kr

Jeg har hørt at teleselskaberne vil skære tilskuddene væk på mobil tlf, så de vil blive langt dyrere i fremtiden.

jeg tror på det bliver et hit i løbet af nogle år, men jeg tror ikke de er langt nok fremme med udviklingen af mobil ure endnu.

MVH.

tima Import

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 15:23

Umiddelbart lyder det ikke salgsbart!

Men du skal aldrig opgive en drøm - følg den til dørs - lav dybdegående reserge.

Kontakt evt. Væksthuset - der sidder mange kompetente konsulenter og måske en der har en ekspertviden på dit felt. Rådgivningen her er gratis :0)

Held og lykke Wink 

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:21

Har også kikket på dem hos diverse kinsere på alibaba men har heller aldrig støt på nogle som var interesseret i dem

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej kekro

hvad hedder din side? kan du virkelig tjene penge på at sælge dem uden abonnement?

jeg tror ikke du skal regne med nogle garanti fra den kinesiske producent..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

Ihenhold til mobil tlf.

Hvis det er konsumer markede som du henvender dig til, så vil du nok få det svært. Men der findes mange hvor det er vigtigt for dem at de beholderderes tlf. nr. Og det er nok dem du skal henvende dig til. Ellers er det forretningsfolk, herunder firmaer, og evt tilbyder dem med firmalogo, kræver at du kender et godt serigrafi/tampontryk firma.

Vedr. ure har jeg absolut ingen kendskab til. Jeg går ikke selv med ur, Og bruger mobilen som ur, da jeg altid har den på mig.

Kenneth

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)