Hej alle amino´er, I dag har jeg haft en dårlig oplevelse med en kunde, som forsøger at løbe fra sin regning. Gætter på at mange af jer kolleger herinde på Amino sikkert har haft lignende oplevelser og mærket frustrationen boble indvendig Mange negative tanker har hele dagen floreret i mit hoved pga. ovenstående oplevelse. Da jeg kom hjem gik jeg mig en lang tur for at få det ud af systemet. Det hjalp heldigvis! Jeg gik i stedet og blev ærgerlig over, at jeg havde brugt så megen energi på den sag i dagens løb. Bagefter kom jeg til at tænke over hvad det egentlig er der gør vores arbejdsliv sjovt og hvad der får os til at komme glade hjem fra arbejde. Et af de svar jeg kom frem til er ROS! Min oplevelse er sågar at man både bliver glad af at give og af at få ros, i hvert fald hvis det er tydeligt at der er tale om en oprigtig ros. Så kom jeg til at tænke på, at der må sidde mange iværksættere, som fortjener lidt ros for deres arbejde, men som måske ikke oplever at få det så ofte. Eksempelvis må der være mange, som er eneste medarbejder i deres virksomhed og derfor ikke har kolleger, som kan komme med en rosende bemærkning, man kan lune sig på i ny og næ. Det ledte mig frem til at jeg ville foreslå administratorerne af amino.dk, at vi skal have en ny debat kategori, som kunne hedde ”Ugens ROS” eller noget i den dur. Helt konkret er mit forslag til hvordan denne debat kunne designes og anvendes følgende:
Ideen kræver vist et par nye funktioner på amino, men måske det kan lade sig gøre alligevel, hvis der er flere som synes det er en god ide (det er trods alt ikke funktioner, som er nyskabende). Hvad synes i andre, gider i bruge tid på "Ugens ROS"? |
Ugens ROS (forslag til amino)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)