Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dovne eller arrogante Aminoer ???

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 12:47:34 PM
Forfatter: Toga

Og de der historier om hvor let det er at overse ting, eller man ''glemmer'' ditten og datten. ALTSÅ HALLO !WAKE UP - er det gymnasieklassens 3. række eller ....!

Amino giver dig ingen mulighed for at fravælge private beskeder, men for dig som afsender af beskeder giver den mulighed for at de også sendes som mail - og en sådan overser jeg ikke.

Jeg er primært på Amino for at netværke og diskutere iværksætterrelaterede emner herunder specielt dem der relatere til min virksomheds virkeområde.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 12:37:33 PM Forfatter: JakobN
Jeg har ikke oplevet det her på Amino, men jeg har ude i det virkelige liv oplevet at salgsenheder ikke reagerer på henvendelser - både som lønmodtager og nu som selvstændig.


 

Samme her. Jeg har lige i dag fået et svar tilbage, vedrørende noget transport; Jeg havde ringet til busselskabet, men de bedte mig sende en mail, da de så lettere kunne sammensætte en pris til mig. Jeg sendte derfor en mail med beskrivelse - hvilket er 1½ måned siden. Det er en potentiel ordre på 28.000 kroner, og de har selv opfordret mig til at benytte mail.... det er simpelthen for dvaskt. Aldrig i livet, om jeg vil lade et arrangements succes, afhænge af så dovent et firma. Det er, set fra min side, simpelthen for dumt :)

 

... bare et lille opstød herfra.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes jeg møder problemstillingen tit som privat person. Har jeg gået rundt i en butik i ikke ret langt over 5 min, og der er ingen som er kommet til mig, spurgt hvad jeg søgte eller om de kunne hjælpe, så jeg den der er gået, prøvede det sidste weekend hvor jeg var på udkig efter en cykel.

Angående de kreative firmaer herinde, så tvivler jeg selv meget stærkt på at ret mange af firmaerne herinde har relevant kompetance indenfor området, har været med i nogle tråde nu hvor vi/jeg har luftet tanken. Du må regne med enhver person med respekt for sig selv ejer eller har ejet et webdesign firma, så kan man jo selvfølgleig ligge det i det som man vil Så pas på det kan godt være en jungle.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 6/23/2006 5:45:12 PM Forfatter: mk

Angående de kreative firmaer herinde, så tvivler jeg selv meget stærkt på at ret mange af firmaerne herinde har relevant kompetance indenfor området, har været med i nogle tråde nu hvor vi/jeg har luftet tanken.




 



A''hva



 



Jeg tvivler nu stærkt på, at fordi firmaet også er repræsenteret på Amino er en ledetråd i hensynet til manglende kompetence



Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære MK

Tak for dit råd........... Avs ! det var da noget af en holdning :-)

 

Nå, jeg er nu sikker på der er mange Aminoer som er mægtig dygtige - men jeg tror nu godt jeg forstår hvor du vil hen.

God weekend til alle.

 

Mvh/

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes jeg heller ikke jeg skrev, det var en personligt mening efter at have fået kendskab til nogle af de firmaer ignenem min virken herinde. Du kunne også prøve at søge på webdesign firmaer på google, og så stille samme diagnose, det har selvfølgleig intet med at de er repræsenteret på amino, men mere et samfundsproblem.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Toga No problem anytime :) Jeg tvivler heller ikke på at amino brugerne er dygtige, men i denne specifikke branche skal de bare ledes efter og vurderes en ekstra gang, som sagt det er en jungel også på amino :)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg ikke lade være med at spørge.. Hvornår er man en rigtig webdesigner, firma.??

 

Hilsen Thomas....

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter min overbevisning. Når du har lavet en hjemmeside.......... !!!

Spørgsmålet er så måske, hvornår er du en god webdesigner ?

Er du en god tømmer fordi du kan bruge en hammer og en sav ?

Efter min mening er du en god webdesigner den dag du kan rådgive dine kunder til et resultat du og kunden er tilfreds med. I det ligger der så en masse ting, ting som efter min overbevisning mange ikke kender til eller hopper over fordi de ikke ved nok om det.

Den nemmeste ting her i verden er at imponere folk som intet har forstand på det de bliver imponeret over. Hvem kender ikke det at gå ind i et køkken firma og tænke, jesus det køkken der er fedt. Jeg vil vædde med at ingen køkken sælgere vil sige, cool det levere vi på mandag, og så den handel enlig slut.

Det kræver noget rådgivning, det jo surt at når køkkenet så er stilt op, så viser det sig at alle de hårde hvidevare som var i køkkenet nede i butikken ikke følger med, det også surt at finde ud af at køkkenbordet er et par centimeter for højt. Eller farverne og stilen passer faktisk ikke ind i dit køkken alrum osv. 

Efter min overbevisning så er en god webdesigner en som kan rådgive og gøre sine kunder tilfreds.



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal man jo passe på hvad man siger Michael.

Du tilbyder selv grafisk assitance her på Amino, vil det så sige du ligger ind under at der ikke findes nogle gode webdesign firmaer på Amino, eller er du hævet over de andre og mener du er den bedste?

 

Jeg kender rigtig mange der ikke har ejet et webdesign firma, jeg tror ærlig talt kun maks 5% herinde nogensinde har ejet et webdesign firma, selvom de påstand at en hver med respekt for sig selv, åbenbart har ejet et webdesign firma.

 

Derudover vil jeg da give dig ret i det er en jungle, men det er det nu også når man skal ud og vælge håndværker, revisor, advokat og alt andet.

 

Specielt når vi snakker webdesign, er det jo ofte en smagssag om man kan lide stilen eller ej, selvfølgelig er der nogle gængse regler og standarder der skal overholdes men det er stadig en smagssag rent visuelt.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)