Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dovne eller arrogante Aminoer ???

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, ja - overskriften er selvfølgelig ment som en provokation...

Men den er nu ikke grebet ud af den blå luft.

Jeg har inden for de seneste 2 mdr. skrevet PM til 2 aktive Amino-debattørerer vedrørende opgaver, som de selv markedsfører sig på at udføre, og selv har efterspurgt. Der er tale om opgaver inden for den "kreative" genre. Der var tale om sobre, konkrete forespørgsler på konkret arbejde.

Begge blev opfordret til at kontakte mig telefonisk med henblik på uddybning af opgaven. Ingen har ringet.

Per mail har den ene sendt et henholdende svar, som hverken var fugl eller fisk. Den anden har aldrig svaret.

Hvad er det udtryk for ??   Hvad siger I ??

Jeg har en klar holdning til den slags, men jeg holder den lidt endnu.

Mvh/

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:14
Et udtryk for:
1) De har ikke set din besked
2) De vil ikke have nye kunder lige nu
3) Vil ikke give den evt. lovede rabat da de måske har nok fuldt betalende kunder

De bør dog altid svare tilbage og være ærlige.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:16
De er vel bare ikke interesserede i dine penge og det er så deres problem. Så må du videre.

Så længe det ikke er nogen der har lovet dig noget og har indledt et længere projekt som det så viste sig at de ikke kunne holde, så mener jeg ikke at man kan klandre dem for andet end at være lidt uhøflige (eller travle).

Din holdning er vist meget klar selvom du ikke direkte skriver den

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:17
Selv er jeg mest til e-post, da man så ikke forstyrer eller forstyres i samme grad som en telefonopringning.

Men når du direkte opfordre til telefonisk henvendelse, så vil jeg da også ringe - har du husket at angive telefonnummer?

Det kunne jeg nemlig godt selv komme til at glemme i en hurtig henvendelse.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:20
Dato: 6/23/2006 11:14:22 AM
Forfatter: Lars Brink

Et udtryk for:
1) De har ikke set din besked (...)
Det kunne meget vel være en plausibel grund til, at den anden ikke har henvendt sig.

Jeg overså da en privat besked her på Amino i flere dage, selvom jeg var aktiv i debatten.

Men jeg "ser" heller ikke højresiderne i lokalaviserne eller ting der er tabt på gulvet (selvom jeg går henover dem).
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:34
Tjah - det er ikke supergod stil, prøver selv så vidt muligt altid at besvare PM.
Men vil være ærlig, og sige at det ikke lige er altid jeg ser dem, og at det ikke er hver dag jeg er inde på Amino. Dog kan man krydse det felt af der hedder e-mail når man sender en PM, så er man ihvertfald fra min side garanteret huritgt svar.

Giver dog altid en tilbagemelding, også selv om det er en person der vil have en komplet integreret e-shop løsning med unikt superdesign, og ikke vil give mere en 3000 for det.

I perioder kan antallet af PM''er dog også være ret overvældende, og har folk ikke skrevet emne i PM''en kan jeg ikke læse den (med mindre jeg er hårdt nysgerrig, og begynder at rode rundt efter ID i HTML''en)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:38
Jeg har ikke oplevet det her på Amino, men jeg har ude i det virkelige liv oplevet at salgsenheder ikke reagerer på henvendelser - både som lønmodtager og nu som selvstændig.

Når man modtager en e-mail så kan det tage omkring 15 sekunder at skrive tilbage - og hvis man ikke har interesse i at sælge eller udføre en opgave, så kan jeg ikke se at det er noget problem at skrive det. Så ved kunden, hvor sagen står. Det andet er at pisse på folk.

Jeg kunne selv ALDRIG mere bare overveje at henvende mig samme sted, hvis de ikke reagerer. Hvis jeg får en mail tilbage på en henvendelse at de ikke har tid men at de vil vende tilbage eller jeg selv er velkommen til at kontakte dem senere, så er det helt fint med mig.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:48
Jakob:

Ja netop - det er der jeg vil hen...

- og I andre:

Mit indlæg var ikke ment som et mavesurt opstød. Der er masser af andre personer med de samme ydelser, så problemet er til at overse.

Jeg mener blot, man er nødt til at være på stikkerne. Det er svært at tage folk alvorligt, når de det ene øjeblik skriger på arbejde, markedsfører sig som dygtige og kompetente, og det næste end ikke gider svare på konkrete forespørgsler. Hvis det passer at en negativ oplevelse fortælles videre 13 gange oftere end en positiv, så har man da et problem, hvis man ignorerer sådanne henvendelser.

Og de der historier om hvor let det er at overse ting, eller man "glemmer" ditten og datten. ALTSÅ HALLO ! WAKE UP - er det gymnasieklassens 3. række eller ....!

Mvh/

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:04
Hej Toga,

Nu skriver du ikke noget om hvor lanf tid du har ventet på svar, men det lyder umiddelbart ikke positivt.

Vi er i en varm periode, og selv iværksættere (nogle) vælger at holde ferie og drager til udlandet.

Hvis man f.eks har et login med ø,æ eler å, så giver det f.eks. problemer i Thailand (hvilket jeg fandt ud af da jeg var derovre. Viceværten var ellers hurtig til at på ændret min anmodning om nyt login. Men efterfølgende havde jeg ikke de nødvendige dokumenter.

Summasumarum: - personligt vil jeg svare tilbage med en termin, hvis jeg ikke kan gå igang med det samme.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:23
Ja undskyld, men nu bliver jeg nysgerrig. Hvad er det for nogle "kreative" opgaver du skal have løst..?? Måske skulle du næste gang bare oprette en tråd hvor man kan se hvilke opgaver der skal løses og så kan interesserede byde sig til og du kan frit vælge mellem dem..

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)