Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af proff. hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg står i den situation, at jeg har behov for hjælp med følgende opgaver og mangler et bud på, hvad det skal koste:

• Brush up af logo og overdragelse af fil i forskellige formater (så vi har ensartet logo til web, print, banners etc)
  • Professionelt udseende hjemmeside med ca 10 undersider.

Desværre er min tid knap og jeg orker ikke at bruge al tiden på at skulle lære at bruge en ny html-editor og stadig fremkomme med et dårligt resultat.

Hjemmesiden skal indeholde følgende:

• Forside og ca 8 undersider.
  • Feedback forms for ønske om mere info om produkt eller distributører
  • Refer-a-friend funktion

Dette er til at starte med. Senere skal der kunne udvides med:

• Basal webshop (vi har pt kun 4 varenumre og får max 50 med tiden)
  • Partner Login
  • Under Partner Login skal der være mulighed for upload af pdf-filer etc

Alt i alt er det ikke det helt store, men det skal jo gøres.

Yderligere skal hjemmesiden SEO optimeres. Der er ikke megen tekst på siderne.

Teksten vil jeg nok have en tekstforfatter ind over, sådan at vi får nogle tekster, der vinder gehør og sælger produktet.

Selvom jeg er en dygtig sælger, så må jeg erkende at skabe "sælgende" tekster nok ikke lige er min stærke side. Så hvis der er en tekstforfatter, der har lyst, så giv mig gerne en pris på hvad det skal koste at lave en god sælgende ENGELSK tekst til disse sider. Det er kun et enkelt produkt, der er tale om.

Vi har ingen hjemmeside idag, og alt materiale vil blive leveret fra mig til denne side. 

Hvad vil dette koste? Husk, at webshop og partnerlogin ikke skal medregnes til at starte med. Det er kun logo og den grundlæggende hjemmeside incl SEO.

Jeg glæder mig til at høre fra jer og gerne med lignende referencer. Pris er ikke så afgørende som kvalitet og fremtidsmuligheder.

PS: Jeg har 8 domæner, der alle skal 301 redirectes til samme domæne.

Mvh Flemming

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Kan du ikke lige sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk saa vil jeg da gerne komme med et bud!

MVH Adam

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Hej Flemming

Jeg vil også gerne høre lidt mere om opgaven. Send mig gerne en mail på mail@gadensgaard.dk så kan jeg komme med et helt uforpligtende tilbud.

Dbh

Kasper Gadensgaard

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Flemming

Det lyder spændende, og jeg har lavet en del af de her "små" sider. Kig evt. på mine referencer på http://pwm.dk/?side=referencer

De hjemmesider jeg laver har stilrene designs og tydelige budskaber. Samtidig er de brugervenlige, og alt i alt er mine kunder rigtig tilfredse. Hvis du samtidig får en tekstforfatter med i projektet, så er jeg sikker på vi kan skabe en god hjemmeside til din virksomhed.

Jeg skriver en pris i en privat besked til dig Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 19:56

Mange tak for hurtigt svar til jer.

Mail er sendt med specifikationer på hjemmeside etc.

Mvh Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Du er velkommen til at smide en mail afsted til mailen i min signatur, eller kontakte mig direkte ( du finder telefonnummer her: http://d-form.dk/kontakt-dform.html )

I så fald giver jeg dig gerne et tilbud på en løsning du kan "vokse med". Jeg kan med garanti ikke tilbyde dig den billigste løsning, men kan til gengæld tilbyde en løsning hvor du får et rigtig stærkt udgangspunkt at arbejde med i forhold til søgemaskineoptimering.

Min designer er virkelig skarp, og vil uden tvivl kunne levere et design der gør indtryk på dine kunder, men uden at stjæle fokus!

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:59

Hej Daniel,

Tak for dit svar.

Mail er afsendt. Ser frem til at høre fra dig.

Mvh Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:26

Du kan sende lidt om opgave på info@proseo.dk så kan det være vi kan finde en god løsning..

Peter

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming.

Har sakset lidt i din beskrivelse :

1) Brush up af logo og overdragelse af fil i forskellige formater

2) Professionelt udseende hjemmeside med ca 10 undersider

3) Feedback forms for ønske om mere info om produkt eller distributører

4) Refer-a-friend funktion

5) Yderligere skal hjemmesiden SEO optimeres

6) Tekstforfatter (engelsk)

7) 8 domæner redirect

Du skriver intet om du leverer tekst til hjemmesiden, eller den skal forfattes fra bunden af ?

Skal hele siden være på engelsk eller snakker vi flere sprog udover engelsk/dansk ?

Når dette er sagt vil jeg være åben og imødekommende og komme med en pris her i det åbne...udfra det der ligger her ca. 20-40.000, men prisen kan gå begge veje, da jeg skal bruge flere detaljer for at vurdere hvor mange timer der skal lægges i opgaven.

Lidt referencer til opgaven : Mht. tekstforfatteren benytter jeg en af engelsk oprindelse, som har en master i kommunikation og er journalist.

Mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:34

Hej Mogens,

Hvis du smider mig en mail på peter@hztrading.dk vil jeg da også gerne byde ind på opgaven :-)
Skal nok finde en fornuftig pris.

Mange venlige hilsener
- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)