Kære Amino'er, Jeg står i den situation, at jeg har behov for hjælp med følgende opgaver og mangler et bud på, hvad det skal koste:
Desværre er min tid knap og jeg orker ikke at bruge al tiden på at skulle lære at bruge en ny html-editor og stadig fremkomme med et dårligt resultat. Hjemmesiden skal indeholde følgende:
Dette er til at starte med. Senere skal der kunne udvides med:
Alt i alt er det ikke det helt store, men det skal jo gøres. Yderligere skal hjemmesiden SEO optimeres. Der er ikke megen tekst på siderne. Teksten vil jeg nok have en tekstforfatter ind over, sådan at vi får nogle tekster, der vinder gehør og sælger produktet. Selvom jeg er en dygtig sælger, så må jeg erkende at skabe "sælgende" tekster nok ikke lige er min stærke side. Så hvis der er en tekstforfatter, der har lyst, så giv mig gerne en pris på hvad det skal koste at lave en god sælgende ENGELSK tekst til disse sider. Det er kun et enkelt produkt, der er tale om. Vi har ingen hjemmeside idag, og alt materiale vil blive leveret fra mig til denne side. Hvad vil dette koste? Husk, at webshop og partnerlogin ikke skal medregnes til at starte med. Det er kun logo og den grundlæggende hjemmeside incl SEO. Jeg glæder mig til at høre fra jer og gerne med lignende referencer. Pris er ikke så afgørende som kvalitet og fremtidsmuligheder. PS: Jeg har 8 domæner, der alle skal 301 redirectes til samme domæne. Mvh Flemming |
Hej
Kan du ikke lige sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk saa vil jeg da gerne komme med et bud!
MVH Adam