Ja det har du helt ret i at det skal være på plads. Men siden er som sagt ikke færdig endnu. Som jeg skrev i første indlæg er der stadig små fejl og mangler på siden, da vi ikke har sat korrektur-processen igang endnu. Det gør vi først når den er helt færdig. Men tak for dit indlæg, og dit falkeblik ![]() |
Dato: 6/23/2006 8:46:30 AM Forfatter: InMedia Reklame Hej Claus
Tak for dit indlæg. Jeg er da ked af at du tvivler på vores evner omkring søgemaskineoptimering og det er noget jeg mener jeg bør reagere på, da du nok ikke er den enste der har det sådan :)
Men jeg bliver nødt til at få en lidt mere defineret beskrivelse af hvor problemet ligger? Er artiklen skrevet lidt FOR frisk? Eller er resultatet ikke overbevisende nok? Skal der mere tekniske detaljer ind? Eller noget helt andet?
Jeg synes at I giver en god forklaring over nødvendigheden af søgemaskine optimering, men når jeg læser det sammen med jeres nyhed omkring jeres eget site så virker det ikke som om nogen professionelle søgemaskine eksperter jeg ville overlade optimering af mit site til. I har ganske givet opnået en del erfaring med jeres eget site, men (uden at have sat mig ret meget ind i jeres branche) det virker ikke som nogen særlig voldsom præstation at have fået jeres site op som nummer 6 på "Reklamebureau Århus". Hvis det er som du skriver at I røg op som nummer 6 lige efter i har uploaded, så er det sikkert jeres gamle site der har taget lang tid om blive optaget i index eller en Google dance der har rykket lidt rundt på resultaterne.
Men held og lykke med det, man skal som bekendt kunne kravle før man kan gå, så I er på vej i den rigtige retning.
Claus