Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Redsox

Ja det har du helt ret i at det skal være på plads. Men siden er som sagt ikke færdig endnu. Som jeg skrev i første indlæg er der stadig små fejl og mangler på siden, da vi ikke har sat korrektur-processen igang endnu. Det gør vi først når den er helt færdig.

Men tak for dit indlæg, og dit falkeblik
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:51
Dato: 6/23/2006 8:46:30 AM Forfatter: InMedia Reklame Hej Claus
Tak for dit indlæg. Jeg er da ked af at du tvivler på vores evner omkring søgemaskineoptimering og det er noget jeg mener jeg bør reagere på, da du nok ikke er den enste der har det sådan :)

Men jeg bliver nødt til at få en lidt mere defineret beskrivelse af hvor problemet ligger? Er artiklen skrevet lidt FOR frisk? Eller er resultatet ikke overbevisende nok? Skal der mere tekniske detaljer ind? Eller noget helt andet?

Jeg synes at I giver en god forklaring over nødvendigheden af søgemaskine optimering, men når jeg læser det sammen med jeres nyhed omkring jeres eget site så virker det ikke som om nogen professionelle søgemaskine eksperter jeg ville overlade optimering af mit site til. I har ganske givet opnået en del erfaring med jeres eget site, men (uden at have sat mig ret meget ind i jeres branche) det virker ikke som nogen særlig voldsom præstation at have fået jeres site op som nummer 6 på "Reklamebureau Århus". Hvis det er som du skriver at I røg op som nummer 6 lige efter i har uploaded, så er det sikkert jeres gamle site der har taget lang tid om blive optaget i index eller en Google dance der har rykket lidt rundt på resultaterne.

Men held og lykke med det, man skal som bekendt kunne kravle før man kan gå, så I er på vej i den rigtige retning.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:59
Jeg syntes om de fleste at det er en flot side - godt gået, men samtidigt at teksten skal løftes.
Bryder mig fx ikke om over skriften "Friske reklame løsninger" - lyder lidt for smart. Ville nok gå mere efter ord som gennemmtænkte/resultatorienterede/effektive (noget i den stil) frem for ''friske''. Men det er absolut småting, i forhold til mange derude

....men men men.... Når man kommer ind på siden starter en pop-up. Det skal bare væk med det samme! Ud over at det er drøn irriterende, er der nok ikke så mange der ser den. Har selv pop-up blockere (indbygget i alle nye browsere) så der den faktisk aldrig.

Held og lykke med at fange kunder dernede i det østjyske.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:07

Hej Mikkel.

Det er en flot template i har valgt.

Du har selv ønsket kritik, og med risiko for at blive misforstået, så får du her min ærlige mening:
Det er ikke for at sable dit initiativ ned, men tvært imod for at du har en fornemmelse af, at der er et stykke vej før du er i mål.

Synlighed:

Ja, I ligger højt på denne sætning: "Reklamebureau Århus" ... og kun denne relevante sætning.

Hvis I kun vil fremstille reklamer til Århus, så er det fint... men jeg ville altså ikke slå mig op på at lave søgemaskine optimering før jeg selv havde en søgemaskine optimeret hjemmeside.... og her har i, som de fleste rigtig lang vej igen.

Smukt design og søgemaskine optimering er desværre to kræfter, som trækker i hver sin retning. F.eks. er brug af billeder som link ikke lige det bedste der kan ske, hvis man vil have besøgende på hjemmesiden. Dertil har teksten i linket alt for stor betydning. Man kunne så redde den delvist med en "Alt" tekst, men så ryder det rene, flotte design også. 

Prøv at kikke på kildekoden til din hjemmeside: (Højreklik - Vis kilde) Fyldt med alt andet en relevante søgeord.

Hvordan ved du overhovedet hvilke søgeord du skal optimere til? Hvad søger folk på når de skal finde dig? Hvor mange søger på dette ord. Hvor hård er konkurencen om netop dette ord / hvor godt har konkurenterne optimeret DERES hjemmesider til netop dette ord?

Her er nogle stikord jeg har skrevet om Google Annoncer og Søgemaskine optimering:

http://www.enns.dk/default.asp?Cat=73&dt=fs12&Content=24&ix1=24&ix2=0&ix3=0&ix4=0&lg=1

(Der arbejdes stadig på teksten)

Mvh,

Christian

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 06:01
Flot,
Ikke for at være på tværs, men jeg mener at jeg har set det template før fra en udbyder. kan det være rigtigt?

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:29
Dato: 6/22/2006 8:30:07 PM Forfatter:InMedia Reklame

Hjælp os med at vurdere vores nye hjemmeside.

I kunne måske bruge lidt mere tid på at lave tekster om, når I kopierer fra andre sider. Jeres web tjek (eller design tjek som I kalder det nu) virker lige lovligt inspireret af vores:

http://www.brandnew.dk/screenshot.gif

Grunden til at vi fandt jeres side var i øvrigt at vi modtog en forespørgsel på web tjek fra http://detbettegalleri.dk som du jo er en del af - hvorfor laver du så ikke selv deres webtjek ?

vh. Jesper Skaaning, medejer af www.brandnew.dk

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:06
Hej Jesper

Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi har ladet os inspirere af blandt andet jeres "web tjek". Vi har set at der er masser af virksomheder der tilbyder disse gratis tjek eller analyser om du vil, hvilket vi synes er en god idé.

Eksempler:

Derfor har vi som en naturlig ting også valgt at tilbyde dette, og (med risiko for at lyde arrogant) er tilbud om et webtjek ikke noget I har eneret på. Beklager hvis der er nogle få formuleringer i vores tekst der ligner jeres, hvilket vi selvfølgelig gerne omformulere.

Men jeg beklager med hensyn til vores Design Tjek... det er nu engang noget vi er i vores gode ret til at tilbyde på lige fod med andre bureauer.

Med hensyn til forespørgslen på web tjek på "det bette galleri", beklager jeg hvis vores interesse har stødt jer.

Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:21
Hej Mikkel.

Dette handler ikke om hvor vidt nogen har eneret på webtjek. Selvfølgelig har de ikke det, og det er jo slet ikke det jeg har skrevet til dig.

Der hvor jeg har et problem er når I kopierer ordret fra teksten på vores side - det er jo ikke "inspireret" som du siger, det er copy-pasted med bindestreg og hele lortet. Forestil dig at en kunde søger på webtjek, og finder begge vores sider - hvis han læser på jeres side først, vil han måske tro at vi har kopieret tekst fra jer.

- Jesper.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:29
Dato: 6/29/2006 9:20:46 AM
Forfatter: Jesper, brandnew.dk
....der hvor jeg har et problem er når I kopierer ordret fra teksten på vores side - det er jo ikke ''inspireret'' som du siger, det er copy-pasted med bindestreg og hele lortet. Forestil dig at en kunde søger på webtjek, og finder begge vores sider - hvis han læser på jeres side først, vil han måske tro at vi har kopieret tekst fra jer.

Hvis det er tilfældet ville jeg dælme også blive arrig, det er IKKE acceptabelt at tyvstjæle indhold (ikke ordet webcheck) på den måde (med mindre man har spurgt om det og fået lov, hvilket vi fx har gjort til en hyldevare vi sælger, direkte fra leverandøren)

Vi har tidligere haft det samme problem, og har straks henvendt os med en 24 timers advarsel, inden vi slipper advokaten løs. Det er ganske simplet procedure med at lave screendumps, og kildekode kopiering, og sende det til Advokaten. Han har heller ikke noget problem med det, da det er direkte brug på loven om ophavsret.

Som sidebemærkning syntes jeg det er sørgeligt når én amino begynder at stjæle fra en anden. DET ER EN OM''ER!
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)