Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbydes - næsten gratis !

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft en hjemmeside stående noget tid fordi kunden ikke havde brug for den mere.

Hjemmesiden er på www.micmusic.dk og er cms system , hvilket betyder at du/I  selv kan opdatere siden med tekst og fotos ved login.

Jeg har i mellemtiden ændret på designet så den skulle kunne anvendes af andre end kun musikere.

Hvis du har lyst til at prøve login kan jeg sende passwordet på mail - det er helt gratis.

• Siden er unik og der bliver IKKE lavet samme design mere end een gang.
  • Selve siden er billig - næsten gratis - du betaler 200,- pr mnd for abonnement og hosting.
  • Oprettelse , mailformular , flytning af dit eget domænenavn , samt  indsættelse af dit banner = 400,-
  • Skal du have lavet banner vil vi gerne hjælpe - men prisen for min grafiker er 1200,- for et unikt professionelt banner , da det tager 3-4 timer at lave, men det kan du jo selv vælge om du vil beholde det nuværende.
  • Alle priser er uden moms.

Jeg har enkelte gange modtaget sure opstød og hjemmeside kritik fra mine konkurrenter - og det vil jeg gerne frabedes denne gang.

På forhånd tak - >Dennis S. Hansen

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øhhhhh...er det seriøst eller en joke?

Siden er unik og der bliver IKKE lavet samme design mere end een gang.
--> Det lyder godt, for kønt er det ikke Big Smile

Selve siden er billig - næsten gratis - du betaler 200,- pr mnd for abonnement og hosting.
--> Billig!? Jeg tror desværre ikke du finder nogle som vil betale 200 kr./mdr. for det der.

Jeg er bange for det bliver svært for dig at sælge en hjemmeside der ligner noget min 5 årige datter kunne have opsat.

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:06

Som sagt så gad jeg ikke høre spydigheder og hvis du ikke kan andet så hold dog venligst væk - din dårlige smag er der inegen der gider høre på.

hartz19:

Øhhhhh...er det seriøst eller en joke?

Siden er unik og der bliver IKKE lavet samme design mere end een gang.
--> Det lyder godt, for kønt er det ikke Big Smile

Selve siden er billig - næsten gratis - du betaler 200,- pr mnd for abonnement og hosting.
--> Billig!? Jeg tror desværre ikke du finder nogle som vil betale 200 kr./mdr. for det der.

Jeg er bange for det bliver svært for dig at sælge en hjemmeside der ligner noget min 5 årige datter kunne have opsat.

Mvh.

Som sagt så gad jeg ikke høre spydigheder og hvis du ikke kan andet så hold dog venligst væk - din dårlige smag er der ingen der gider høre på.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I dette tilfælde tror jeg desværre at du skal opfatte det du kalder spydigheder som gode råd. Smile

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:12

Jeg er ham der læser overskriften og klikker på det første link jeg ser...
Derefter læser jeg indlægget...

Min første tanke, jeg ville hverken eje eller have den... Heller ikke i den tro at den er gratis!

200,- kroner om måneden, jeg var ærlig talt ved at falde ned af stolen...

Du skriver at dine konkurrenter vil svine dig, tja -lad os bare sige at dit design er lidt for unikt til mig.

God nat Angel 

/Shock

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:36

Shock:

Min første tanke, jeg ville hverken eje eller have den... Heller ikke i den tro at den er gratis!

Du skriver at dine konkurrenter vil svine dig, tja -lad os bare sige at dit design er lidt for unikt til mig.

God nat Angel 

Som sagt så søåger jeg en der vil overtage siden og ikke en som bare vil af med sit dårlige humør - så du har ikke noget at gøre her.

Hold dig venligst til hjemmeside feedback og fortsæt der.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:37

Shock:

God nat Angel 

Som sagt så søger jeg en der vil overtage siden og ikke en som bare vil af med sit dårlige humør - så du har ikke noget at gøre her.
Hold dig venligst til hjemmeside feedback kategorien med så du kan komme af med dine frustrationer uden at det skal skade mig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:44

Hej Dennis,

Jeg skal prøve at holde mig fra at kommentere på siden, men blot, at du måske ville have fået færre kritiske kommentarer, hvis du havde lagt indlægget i kategorien 'Jeg har et tilbud til dig'. Her i 'Internet Marketing og salg' er det mere oplagt at kommentere på tingene.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:51

Jamen så held og lykke...

I øvrigt fejler mit humør ikke noget Smile

/Shock

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:54

Frank Hellerup Madsen:
hvis du havde lagt indlægget i kategorien 'Jeg har et tilbud til dig'. Her i 'Internet Marketing og salg' er det mere oplagt at kommentere på tingene.

Jeg flyttede den lige i den rigtige kategori - Tak fordi du lige pointerede det Frank Yes

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)