Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad signalerer mit firmanavn?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
hej
(lille note til Sebastian Brandes)
Jeg er ikke enig med dig og din kommentar.....! hvis du vil vide hvorfor så skriv bare.
men kan godt lide din hjemmeside, og du er godt på vej, så giv den gas..  :O)

Af Salgschef

Ulrik M. Haislund petersen.ulrik@mail.com

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:16

Hej Hessellund

Jeg synes at sætningen "Når computeren bli'r en drøm for dig?" lyder som noget man ikke kan få fat i / har råd til.

Men at "Dream Computers" lyder godt alene.

Held og lykke med beslutningen.

De bedste hilsner

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:24

hessellund:

Det har du ret i - jeg hader også ialtmuligt, Jeg er rimelig forelsket i Yellow Penguin. Det er sjovt, frisk og hentyder til linux.

Var der tale om computere til Kvinder? Så tvivler jeg på du skal gå efter andet end windows...
Min kæreste og alle hendes med studerende sidder på Linux computere på deres skoler og de er bestemt ikke tilfredse med systemet og kunne aldrig finde på selv at have en linux computer.. Når jeg hører linux tænker jeg på alle "nørderne" som går meget op i ydelse og funktioner.. Jeg tvivler på det er kvinderne du skal sigte efter med dit koncept.. Men alle os andre ville nok være friske :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32

Dream Computers

- if you can dream it, you can dream IT

Det lyder da ikke så skidt. Jeg er enig med de andre indlæg i, at "Dream" nok ikke er optimalt, men det er vigtigere at navnet betyder noget for dig, da du smider din identitet i det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Broothal:
Det lyder da ikke så skidt. Jeg er enig med de andre indlæg i, at "Dream" nok ikke er optimalt, men det er vigtigere at navnet betyder noget for dig, da du smider din identitet i det

Det var et super argunent. Ja, jeg må nok sande at kvinderne nok ikke er klar til det. Jeg har postet idéen p et kvindeforum, og fik bestemt ikke positive tilbagemeldinger på idéen. De var tre-kvart ligeglad med at det er fri software, de er ligeglade med at det er gratis, sikkert, effektivt - de vil bare bruge det de kender. Måske til nød en mac.

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:26

Hvad med Linuxus?? Hvis du altså må bruge Linux på den måde??

Linuxus - You must have IT!

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)