Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et hjemmeside navn til en webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at lave lidt salg på fritidsplan mest fordi jeg stadig går på handelsskolen så det er mere bar for at prøve lidt af hvert.

Men ved ikke hvad jeg skal kalde denne hjemmeside-  Har tjekket et par andre som har det samme produkt men syntes deres hjemmeside navne er lidt kedelige - f.eks.aloevera4ever    -      aleverahomeshop    -     Men det skal heller ikke være et for svært navn som er langt da jeg ikke kommer til at lægge højt på google søgemaskine .

Hjemmesidenavn   -    www.bricksite.com/k-kolmos

På forhånd tak for hjælpen .

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:04

At navnet er langt behøver ik have noget at gøre med hvor højt du ligger på google... det er søgemaskineoptimering generelt :) Så det tror jeg ikke du skal være så bange for...

Det du skal sørge for er at navnet udstråler proffesionalisme! aloevera4ever virker f.esk. lidt useriøst (efter min mening), så der vil jeg give dig ret.

Men ellers gå en tur på nettet og se hvilke domæner der er ledige... det kan nogle gange give lidt hjælp.... Jeg brugte lige 1½ min på google og fandt f.eks. www.aloevera-lifestyle.dk.... er ik sikkert det er det rette navn, men man skal jo starte et sted og så ud fra det udvikle et godt navn!  :)

Håber du finder frem til et godt navn:)

DBH

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

En god hjemmeside som jeg faldt over gennem e-pusher, er http://www.nameboy.com/ - den kan brainstorme navne og tjekke om domænet er ledigt.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:29

Hej Kollor.

Hvis jeg skulle finde LR- eller aloe produkter, ville jeg nok google "aloe-forhandler" eller "LR-forhandler", så det kan du da bare kalde siden.

Husk også at lave en gratis annonce på DBM :-)

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41

I virkeligheden burde du ikke vælge navn efter en google succes. Et navn skal "lægge godt i munden". Du skal se på hvad dine konkurrenter gør/hedder, og så tænke på hva du kan hedde for "at få en plads" i hovedet på dine fremtidige kunder. I den sammenhæng så husk verden er fuld af forkortelser - og de tillægger ikke din forretning nogle følelser osv. osv.! Se på hvordan du kan differentiere dig i forhold til konkurrenterne. Både i visuelt udtryk men også i navnetræk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)