Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til vagtplaner

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tror jeg du får svært ved at finde 100% gratis. Smile

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Ok tror jeg du får svært ved at finde 100% gratis. Smile

Ja det må siges! Big Smile

jeg er nok efterhånden bare blevet forvent med alle det super gode gratisprogrammer der ellers er på nettet, gimp, firefox, mizilla, open office etc. Smile

Meeen... Det kommer nok en dag Wink

Nu vil jeg kigge mere på Open Workbench, og se om det måske kan klare nogle af mine krav Big Smile

Tak for jeres hjælp, og spring endelig tilbage til tråden hvis i finder lige netop "programmet"

Mange hilsner
Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Med alt det "arbejde" du bruger på at holde styr på det, var det måske smartere at bruge de par kroner det koster at købe/leje sig til et program !

Bare en tanke !

DBH Martin

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinther & Co. v/ Martin Vinther:

Hej,

Med alt det "arbejde" du bruger på at holde styr på det, var det måske smartere at bruge de par kroner det koster at købe/leje sig til et program !

Bare en tanke !

DBH Martin

Jo... det kunne du have ret i, det kan være jeg gør senere :)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rollike,

Måske er det ikke helt hvad du søger, men min kollega og jeg er lige ved at lancere et system til vagtplanlægning. Big Smile (langt om længe)

www.busybeemanager.com 

Vi går lidt efter den laveste fællesnævner, så det kan anvendes for alle mulige mindre butikker, caféer eller restauranter. Der er derfor ikke grotesk mange features, men vi har prøvet at lancere det i en så simpel som mulig udgave - de bruger det f.eks. på Tesalonen Tante T (www.tante-t.dk). Det tager dem nu ca. 20 minutter at lægge vagtplan for en uge mod 2 timer før.

Der er en gratis trial i 30 dage, men også mulighed for at bruge den simple udgave gratis så længe man vil. De betalte udgaver er sådan set færdige, men jeg tror ikke vi har fået peget på den "rigtige" paypal endnu - det bliver nok i morgen.

Vi har selvfølgelig flere features i ærmet, men indtil videre håber vi, at der er nogen, der kan bruge denne simple version til noget. 

De bedste hilsner

Houlind

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rollike

Jeg arbejder selv for et firma (tamigo) hvor jeg hjælper med at udvikle sådan et system du kunne tænke dig :) det er desværre heller ikke gratis. Det virker som om du har brug for et ordenligt system, hvis det skal kunne både holde styr på ferie, sygdom, overarbejde og alt det andet. Det tror jeg ikke du finder et gratis system der kan.

Så mit råd ville nok være enten at tage til takke med hvad excel kan tilbyde dig, eller finde ud af om det ikke er værd at bruge lidt penge på at få et ordenligt system

Venlist Mikael

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til information, så er vi nu fuldt "live" med applikationen og har over 300 sign ups Big Smile

Nu kan man også lave vagter, der spænder over midnat - nyttigt for de fleste restauranter og caféejere.

Medarbejdere kan også logge ind og angive hvornår de kan arbejde mm.

Tjek det gerne ud på www.BusyBeeManager.com - Employee Scheduling Tool

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Houlind:

Til information, så er vi nu fuldt "live" med applikationen og har over 300 sign ups Big Smile

Nu kan man også lave vagter, der spænder over midnat - nyttigt for de fleste restauranter og caféejere.

Medarbejdere kan også logge ind og angive hvornår de kan arbejde mm.

Tjek det gerne ud på www.BusyBeeManager.com - Employee Scheduling Tool

I har 30 dages gratis prøveperiode. Men jeg synes ikke lige, at jeg kan komme videre uden at angive betalingskort.

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Espresso,

Det er faktisk noget af det vi lige har ændret. Stick out tongue

Det er nu muligt at signe op helt uden brug af kreditkort / paypal konto eller andet.

Det ligner at folk er glade for det - i hvert fald prøver langt de fleste nu den "store plan" af til vagtplanlægning og der er heldigvis også en del af dem, der bliver hooket nok til at tegne det betalte abonnement.

Så er der selvfølgelig stadig en "gratis for evigt"-plan, men det lader til, at alle nu prøver de store planer af.Vi havde egentlig den gratis plan for at få folk til at prøve det af, men så kom vi på bedre tanker - hvorfor ikke bare lade alle prøve alt af gratis og uden brug af kreditkort eller andet?

(Det var nu også gratis før - man skulle bare tegne abonnement, som så var gratis første måned.)

Hvis du, som navnet lyder, har noget at gøre med Espresso, så synes jeg du skal prøve det af - du kan sende spørgsmål til support@busybeemanager.com eller endnu bedre - stille dem her i forummet eller på vores blog http://blog.busybeemanager.com

God fornøjelse!

/Rasmus

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)