Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Point system

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:

Hej

Kan godt se det er et sprt arbejde i har lagt bag ved jeres udvikling men at forlange kontanter ved køb af shop mens i forlanger % af omsætningen, det er håbløst gammeldags, lav en færdig løsning der er til at renge på i kr og øre og ikke den vildt høje % sats i arbejder ud fra, det er total hul i låget.

René

De 2.495,- i opstartsgebyr skal betales indenfor 3 mdr fra sitet er live, så man kan sagtens nå at tjene dem på sit point site først. Vi har vurderet at det er nødvendigt at bede om en betaling up front for at vi ved folk er seriøse og har tænkt sig at lægge energi i projektet. Hvis en kunde bestiller et point site og mister interessen efter 3 dage, så har vi spildt en masse tid på at sætte det op og tjener ingenting på det.

20% af _overskuddet_ (ikke omsætningen) er ikke en urimelig hvis du sammenholder med omkostningerne til at lave dit eget site. Desuden får du et system der er testet og fungerer med det samme, hvor der er styr på drift og teknik og hvor du stadig selv ejer dine brugeres oplysninger. Den dag du har tjent penge nok til at betale en udvikler for at lave dit eget point system kan du tage brugere og affiliateaftaler med som du vil. Der er desuden et loft på de 20% på 10.000 kr, men så ligger dit overskud også på 40.000 eller mere til dig selv pr måned.

Men tak for feedback, det er altid rart også selvom jeg ikke er helt enig :)

mvh Jacob

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:27

Mapej:

Er det et pointsystem som gratisparfumer.dk du leder efter ?

Så kontakt IE Solutions på admin@iesoultions.dk

Mener de kører et tilbud på qxl, hvor du kan få et komplet system for 8.000 kr.

De har stoppet det tilbud med parfume salg mener jeg. De sælger hele bunken. http://www.amino.dk/forums/t/52137.aspx

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:59

Der er desuden et loft på de 20% på 10.000 kr, men så ligger dit overskud også på 40.000 eller mere til dig selv pr måned.

...........................

jeres beregnings model hvor man kan sætte egne tal ind ...fino men er jeres profit trukket ud af det viste beløb?

René

Venligst

René Buch

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 16:01

Hej Simon.

Jeg har sendt dig en PM med et tilbud fra 7599 kr. på et skræddersyet pointssystem.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:12

Har svaret jer alle, dog uden svar.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:41

Sebastian Brandes:

Martin van de Belt:

Er det en i forvejen kørende hjemmeside du mangler?

Hvis nej, og du mangler selv systemet, er du velkommen til at kontakte mig på martin@adnecto.dk. Vi er nemlig ved at udvikle et cashback/reward script/system med mange lækre features, som folk kan købe sig en licens til.

Hvor meget "haster" det? Vi forventer at have den første demo op omkring slutningen af februar.

Som sagt, vær velkommen til at skrive til mig, så fortæller jeg lidt mere om det nye system.

Mvh,

Martin

Hej Martin.

Vil du ikke prøve at fortælle lidt mere om dit system? Det lyder utrolig interessant.

På forhånd tak! Smile

Hej!

Det vil jeg gerne.

Hvis du sender mig en mail med din e-mailadresse på martin@adnecto.dk, får du en PDF-fil med oplysninger tilbage.

Mvh,

Martin

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:03

Er der andre der har et tilbud klar?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)