Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan du/ I tilbyde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
I stedet for at vi giver dig et tilbud, hvad kan du så tilbyde os?

Jeg er indehaver af et castingbureau ved navn Dansk skuespiller katalog, eller http://www.dask-online.dk

Jeg har 1200 officielle medlemmer over hele landet og i alle aldre. Kan du/ I tilbyde dem noget med rabat, gerne noget relevant i forhold til skuespillerfaget??? Så som: bøger, kurser, teaterbilletter, kulturarrangementer eller andet lignende... vi har desuden stort netværk til foreninger og organisationer som et tilbud også kunne komme ud til...??

Står desuden bag reklamefilmkonkurrencen http://www.kortoggodt.info med en stor mængde filmfolk, virksomheder, skoler og videregående uddannelser som målgruppe!! Anything goes, men det skal være et tilbud?

Mvh

Tommy Duus

DASK/ Kort&Godt

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:39

Hej

Jeg sidder og hjælp små selvstændige med ,at holde styr på regnskabet ..jeg bogfører for dem og giver svar på de mange spørgelsmål de har ... jeg arbejde i forvejen med kreativ personer der brænder 100 % for det de lave og har ikke de ringes interesse for den økonmiske del... så der ved giver jeg  dem lidt mere oveskud til de ting de laver...

JEg har meget tålmodighed for det kræves....:)  

Hilsen Karsten Christoffersen

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:13
Primære opgaver er: Internet, netværks sikkerhed og hjemmearbejdspladser. Og opgaver relateret her til.

Nye kunder kan få de første par timer med 50% rabat.

mvh

Henrik Meyer

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:49
Hvad med at de får en times gratis økonmisk vejledning, jeg har hørt, at kunst og økonomi ikke går hånd i hånd, Jeg er i hvertilfald ikke nogen kunstgeni hehe, så det passer nok meget godt.

Det er da et godt tilbud!!

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:58
Et godt tilbud....

Når de nu har købt en hjemmeside hos en af de øvrige herinde med rabat, så kan de sætte en mailingliste på deres hjemmeside.

Mailinglister tilbydes fra 0 kroner og opefter....

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:40
Tag et kig på vores hjemmeside :-)

Vi er helt grønne! men mener alligevel at vi har noget at byde på, og vi henvender os. bl.a. til foreningerne.

I øjeblikket kører vi med gratis annonceplads (som en testperiode), og når testperioden er slut så vil alle nye annoncører få tilbudt 4 ugers gratis annonceplads. Og der er ingen bindingsperiode eller noget. :-)

Vil vores firma forresten være egnet til jeres reklamefilmkonkurrence?

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:06
Hej!

Jeg kan i www.nordiccall.dk tilbyde telefonpasning hele sommeren uden beregning ;-)

Vi giver dig en Ipod Shuffle og 2 måneders gratis telefonpasning (dog maks 100 opkald pr. måned gratis), hvis du laver en aftale med os!

Hvis du vil prøve først..... - kan du teste os uden beregning og uden binding i 10 dage.

Du kan også købe et klippekort, hvis du kun har brug for vores service ind i mellem!

Skriv til mig herinde - læs mere på www.nordicCall.dk eller ring til os på: 7020 9404.

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:31

Hej Tommy

Jeg har et tilbud som har fokus på hvordan medlemmerne i dit netværk kan opnå personligt udvikling og personlig power, skabe større gennemsalgskraft, samt få nogle værktøjer til at blive mere konkret og opnå bedre resulater i deres hverdag.

25% rabat på nedenstående ydelser med henvisning til dig i det tilbud du sender ud.

Personlig coaching:
Udnyt dit fulde potentiale.
Opnå personlig indsigt og udvikling.
balance, glæde og tilfredsstillelse i dit liv.

Business coaching:
Lær at udnytte dine evner fuldt ud.
Få det bedste frem i dig selv og andre.
Når du vil gøre det du er bedst til, bedre.

Foredrag:
Inspiration og motivation til at handle.
Personlig indsigt og a-ha oplevelser.
Få tændt din indre flamme og mærk gejsten.

Kurser /uddannelse
Lær at bruge coaching som værktøj.
Få værktøjer og strategier til at udvikle dig selv og andre.
Lær at motivere andre.

Du finder mere konkret information omkring hvad jeg kan tilbyde på www.resultcoaching.dk samt www.coachingresult.dk

Ring til mig på 26 80 13 09 og vi kan finde ud af noget :)

Jeg vil se frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner

Anders Søndergaard

Brug for en dygtig coach? :www.resultcoaching.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)