Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogholder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som freelance bogholder og tilbyder derfor min assistance til at sørge for bogføringen i dit firma.

Jeg bor i Nordjylland men det geografiske er ikke noget problem, da der findes gode bogføringsprogrammer, som kan logges på ligegyldigt hvor i landet man bor, eks.: www.e-conomic.dk

Yderligere oplysninger findes på min hjemmeside: www.rkservice.dk

Mvh. Lone

Freelance bogholder

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:14
Jeg  ved ikke om du kender det web-side, der hedder www.freelancer.dk

Det er HK, der står bag siden. Der kan man både registrere sig som freelancer og søge freelancer. Hvis du har ledig kapacitet kan det være at du kan bruge siden til noget.

Hilsen Jakob

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Jeg kender ikke Lone, men bruger selv en freelance bogholder, som bor 140 km væk.

Det er simpelt hen firmaets vigtigste udgift. Det er en usandsynlig stor lettelse at slippe af med det arbejde.

God vind Lone - giv evt. en amino-rabat eller en ekstra service til aminofolket. Vær sagligt aktiv i tråde indenfor dit emne - så skal du nok få ordrer fra iværksættere.

mvh Hans

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:22
Dato: 6/21/2006 9:29:30 PM
Forfatter:Lady_Godiva

(...) men det geografiske er ikke noget problem, da der findes gode bogføringsprogrammer, som kan logges på ligegyldigt hvor i landet man bor, eks.: www.e-conomic.dk

Så du tilbyder også at bogføre i Saldi?
Yderligere oplysninger findes på min hjemmeside: www.rkservice.dk

Måske du skulle angive under kvalifikationer, hvilke bogføringsprogrammer du kan/vil benytte.

Desuden skæmmer blinkende og flyvende tekst altid på erhvervshjemmesider.

Jeg kan se, at hjemmesiden er udarbejdet med Microsoft Frontpage, hvilket kan være årsagen til at hjemmesiden ser underlig ud i Firefox.
Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 08:21
Hej Claus

Bogføring er debet/kredit, aktiver og passiver, omkostninger og indtægter - hvor / og i hvilket bogføringsprogram jeg skal føre det er ligegyldigt - princippet er det samme og skal resultere i en resultatopgørelse og en balance.

Jeg kender ikke programmet saldi, men kan da ikke forestille mig at det skulle være et problem at bogføre i det.

Ja, min hjemmeside er lavet i Microsoft Frontpage, da det var det program jeg havde på min forrige PC. Jeg har ingen erfaring med at lave hjemmesider og havde aldrig taget noget kursus i det, så derfor var det nærliggende at bruge et program som var meget ligetil - min blinkende linie er jeg da selv meget stolt af, så der er da ærgerligt at den virker skæmmende - jeg må jo så overveje at fjerne den. Dog må jeg sige, at jeg er lettet over, at det er den blinkende linie, der virker skæmmende og ikke mit billede, for det ville være noget sværere, at gøre noget ved det.

Mvh. Lone

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:28
Dato: 6/22/2006 8:20:58 AM Forfatter: Lady_Godiva
 at det er den blinkende linie, der virker skæmmende og ikke mit billede, for det ville være noget sværere, at gøre noget ved det.

Hej Lone

Rent faktisk er der en masse, som du kan gøre ved billedet af dig selv.

Først og fremmes ville jeg foreslå, at et nyt billede bliver beskåret, således at det meste af billedet bruges på dit ansigt og ikke på en sort baggrund. Dit ansigt sidder helt tilfældigt i billedet, og det er om ikke skræmmende så i hvert fald skæmmende for dit ellers nydelige kontrafej.

Jeg vil også mene, at du skal bruge lidt tid på at lave en ny hjemmeside, så den kommer til at afspejle kvaliteten i de ydelser, du leverer.

mvh Hans

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 08:45
Hmm.....det må jeg jo lige få set på.

Ja, jeg ved godt min hjemmeside ikke er proff., men det er nu engang heller ikke hjemmesider jeg tilbyder at lave. Den skal bare ses som en informationsside med kontaktoplysninger.

Mvh. Lone

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:12
Dato: 6/22/2006 8:44:55 AM
Forfatter: Lady_Godiva

Ja, jeg ved godt min hjemmeside ikke er proff., men det er nu
engang heller ikke hjemmesider jeg tilbyder at lave. Den skal bare ses
som en informationsside med kontaktoplysninger.

Jeg vil gerne udarbejde en ny hjemmeside til dig vederlagsfrit, hvis du samtidigt vil være Saldi-forhandler - eller i hvert fald have et link til Saldi på siden over, hvilke regnskabssystemer, du håndtere.

Med hensyn til dit billede, så tag et kig på portrætbilleder af andre og find et du synes, vil passe godt med dig som objekt. Brug så et par timer på at efterligne potrættet med dig i fokus (sammen med en som kan tage billederne). Husk blitz hvis du fotografere uden for i sollys. Husk flere lyskilder, hvis indendørs.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:13
Hvis du har kunder nok, skal du ikke spilde din tid på at lave en fin hjemmeside. Der er ingen kunder, der vil forlade dig blot på grund af en ufærdig hjemmeside.

Hvis du gerne vil have flere kunder eller vækste din virksomhed, har du brug for et bedre ansigt på nettet.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:17
Dato: 6/22/2006 9:13:03 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Hvis du har kunder nok, skal du ikke spilde din tid på at lave en fin hjemmeside. Der er ingen kunder, der vil forlade dig blot på grund af en ufærdig hjemmeside.

Det er jeg nu ikke enig i... kunder er et løjerligt folkefærd og de har en tendens til at skifte leverandør af forskellige ydelser fra tid til anden. Regnskab er måske ikke den branche kunder shopper mest rundt inden for, men et vis frafald i kundeparteføljen må nu kunne forventes over tid. Jeg vil hævde at en god hjemmeside som er brugt korrekt kan være med til at holde på kunderne.

Ja, jeg ved godt min hjemmeside ikke er proff., men det er nu engang heller ikke hjemmesider jeg tilbyder at lave. Den skal bare ses som en informationsside med kontaktoplysninger.
Der er desværre mange, særligt nye selvstændige, som tænker sådan. Jeg mener det er grundlæggende forkert og nærmest skadeligt for en forretning.
Din hjemmeside er, ligesom resten af din kommunikation, dit ansigt ud af til og dine kunder måler dig på det. Bevist og ubevist.
Jeg ved godt at dine hjemmesidekvalifikationer INTET har at gøre med dine evner til at lave et regnskab, men når jeg ser den side tænker jeg "hobby-erhverv" og har svært ved at overbevise mig selv om, at du er en seriøs samarbejdspartner...
Igen: du kan være nok så seriøs omkring din forretning og måske Danmarks bedste til det du laver, men din kommunikation fortæller det ikke.
Du bader jo også, selv om du ikke sælger sæbe

Som Claus's indlæg viser, så er der gode muligheder for at få det lavet gratis (eller meget billigt) hvis man bytter links, arbejdsydelser eller lignende.
Jeg vil også gerne melde mig under den fane: Jeg er elendig til at lave regnskab. Jeg bruger for meget tid på det og jeg hader det. Hvis du er interesseret vil jeg også gerne bytte; en hjemmeside for regnskabsbistand.

Om ikke andet så held og lykke med forretningen og velkommen på Amino.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)