Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogholder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som freelance bogholder og tilbyder derfor min assistance til at sørge for bogføringen i dit firma.

Jeg bor i Nordjylland men det geografiske er ikke noget problem, da der findes gode bogføringsprogrammer, som kan logges på ligegyldigt hvor i landet man bor, eks.: www.e-conomic.dk

Yderligere oplysninger findes på min hjemmeside: www.rkservice.dk

Mvh. Lone

Freelance bogholder

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:14
Jeg  ved ikke om du kender det web-side, der hedder www.freelancer.dk

Det er HK, der står bag siden. Der kan man både registrere sig som freelancer og søge freelancer. Hvis du har ledig kapacitet kan det være at du kan bruge siden til noget.

Hilsen Jakob

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Jeg kender ikke Lone, men bruger selv en freelance bogholder, som bor 140 km væk.

Det er simpelt hen firmaets vigtigste udgift. Det er en usandsynlig stor lettelse at slippe af med det arbejde.

God vind Lone - giv evt. en amino-rabat eller en ekstra service til aminofolket. Vær sagligt aktiv i tråde indenfor dit emne - så skal du nok få ordrer fra iværksættere.

mvh Hans

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:22
Dato: 6/21/2006 9:29:30 PM
Forfatter:Lady_Godiva

(...) men det geografiske er ikke noget problem, da der findes gode bogføringsprogrammer, som kan logges på ligegyldigt hvor i landet man bor, eks.: www.e-conomic.dk

Så du tilbyder også at bogføre i Saldi?
Yderligere oplysninger findes på min hjemmeside: www.rkservice.dk

Måske du skulle angive under kvalifikationer, hvilke bogføringsprogrammer du kan/vil benytte.