Jeg har produktet, jeg har de rigtige kontakter hos den kinesiske producent, jeg har ideen til hvem kunderne er, og det er rigtig mange. Produktet er et højteknologisk "offweb" på linie med GPS-navigator. Brugsværdien er helt i top, og kan for den sags skyld være forskellen mellem liv og død for den rette bruger. Produktet ligger i kategorien "sikkerhed" - ikke tyverialarmer. Der kan være et reelt behov/marked på omkring 0.25 - 0.5 pr indbygger, og med implementering i samfundet vil mulighederne for brug helt sikkert blive udvidet til nye og indtil videre ukendte områder, og dermed kan forbruget af denne "gadget" nemt komme på linie med mobil-telefonen. Det er helt essentielt at dette produkt bliver markedsført korrekt fra start, med presse, tv-omtale, annoncering osv. for ikke at ende som et niche-produkt. Der er indtil videre opnået enedistributør-aftale for Scandinavien, med option på andre dele af Europa. Produktet ligger i spektret 1.000 - 2.000 kr, med stor avance, nogle produkter sælges med et form for forbrugsabonnement hvorved der opnåes et eftersalg. Jeg har udviklet software i forbindelse dermed. Jeg søger en investor som kan se muligheden for at komme med i denne nye bølge. Kapitalbehovet er ikke fastlagt, men under 2.000.000 er ikke interessant. En investor med interesse i at bruge sine kontakter, og medvirke aktivt vil være at foretrække. Kun seriøse henvendelser besvares Henvendelse kan i første omgang ske på info(snabela)icode.dk |
Investor søges til et fysisk produkt (offweb)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)