Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til EXCEL programmering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for hjælp til et regneark.

Jeg har et mindre firma, hvor jeg i forbindelse med afgivelse af tilbud, gerne ville spare lidt tid ved hjælp af EXCEL

Regnearket skal kunne gøre følgende : Når jeg indtaster et varenr. skal EXCEL finde pris på det pågældende varenr. i et 2. EXCEL ark og indsætte prisen i tilbudsarket.

Dernæst skal EXCEL finde en beskrivelse på varen i et et 3. EXCEL ark, og indsætte denne beskrivelse i tilbudsarket.

Herefter skal EXCEL finde et ekstra nr. på et 4. EXCEL ark ud fra varenr., og indsætte dette i tilbudsarket.

Dette tilbudsark skal derefter kunne bruges uafhængigt af de tre dataark (pris + beskrivelse + ekstra nr.)

Jeg har brug for dette ret hurtigt ( senest søndag), og selvfølgelig til en fornuftig pris.

Kan du hjælpe med det ?

Tak Smile

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:12

Send mig en kopi af arkene, så skal jeg gerne tage et kig på det og komme op med et tilbud.

Hvis du har mange varenumre er excelarkene ikke den løsning du vil have på sigt, der vil du nok hellere have f.eks. en mySQL database, hvor du bare kan slå varerne med pris, beskrivelse osv. op i.

Kontaktinfo til mig findes på stepfo.dk :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:34

Jeg vil også gerne byde ind. Jeg tager 200,- kr. i timen, og vil skyde at det tager et par timer eller tre. Send mig en zip med filerne på mv (snabela) mediatown.dk, så kigger jeg på det.

Jeg skal lige have defineret hvad du mener når du siger:

På vej....:

Dette tilbudsark skal derefter kunne bruges uafhængigt af de tre dataark (pris + beskrivelse + ekstra nr.)

Men det kan vi evt. lige tage pr. mail.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)