|
Dato: 6/21/2006 1:10:10 PM Forfatter: Anders Petersen Så har jeg ændret mit navn. Jeg hedder Anders Petersen
Skønt, det er bedre at skrive med Anders end Agel

Velkommen ombord, Anders!
mvh Carsten
|
Skønt, det er bedre at skrive med Anders end Agel ![]() Velkommen ombord, Anders! mvh Carsten |
Vi har at gøre med super-sundt geleprodukt, i små farverige tuber som det forventes at danskerne begynder at slubre i sig straks efter det kommer på det danske marked? Hvad er det for et super salgstrick der kan få folk til at spise multifarvet gele? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det burde være nemt at markedsføre til Jehovas vidne, hvis det kan holde sig, og tages med ned i deres bunkere. |
Egentlig bygger teknologien på mange års erfaring fra langdistance løbere og cykelryttere. De bærer ofte en pose med Gelé, som har et højt indhold af næringsstoffer. Igen vil jeg anbefale dig at læse om produkterne. Og de indeholder ikke farve! |
Jeg tror ikke man skal dyrke produktet så meget, og som Agel skrev i det første indlæg, er det jo tydeligvis mere interessant at fokusere på at være blandt de første når pyramiden opbygges. Om produktet fremmer potensen eller hindrer luft i maven er nok af mindre betydning. |
Disse geléer http://www.dengamlefabrik.dk/Product_overview.aspx?intCategoryid=7&intMenuID=1 har også et højt indhold af næringsstoffer - især kulhydrater, som er meget fine, hvis man kan brænde dem af i en fart - f.eks. under udøvelse af sport. Jeg er ikke orienteret om, hvorvidt producenten har planer om at markedsføre produkterne embaleret i små plasticbøtter, men jeg føler mig overbevist om at kiloprisen vil være væsentligt lavere. Så kan man jo selv fylde geléerne i små fryseposer og guffe løs. Yumser! mvh Hans |
Hvordan kan produktet så henvende sig til den brede befolkning? Godt nok er der en sundheds- og fitnesskultur over os, men jeg kender ialt én langdistanceløber og jeg ville aldrig kunne sælge det til ham. Han ved hvad han har behov for, og skulle han have produkter af den art, ville han købe dem i en sportsbutik. Hvis produktet er udviklet til elitesportsfolk, så kan jeg ikke forestille mig at det er passende for os almindelige dødelige. Så er det snarere et salgstrick: "De professionelle bruger det her, bedste ven. Så skal du også..." Dvs. enten ren snyd, eller et produkt som sælges til et helt forkert klientel med upassende salgsargumenter. |
Kan dette bruges: http://www.dengamlefabrik.dk/Product_overview.aspx?intCategoryid=4&intMenuID=1 |
|