Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo - er det godt eller skidt?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stones

De har også kontaktet mig og fortalt om deres fortræffeligheder, men jeg takkede nej tak.. Et eller andet sted, skal man jo sætte grænsen og jeg ville også hellere satse på SEO end Kelkoo. Når man så læser det, som bl.a. Michael skriver, ja så er jeg glad for at jeg sagde nej, -for det er da ikke så heldigt for dem.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:56
Vil ikke sidde her og svine virsomheder til, men synes du skal holde dig fra Kelkoo.

Vi har før benyttet os af dem med det resultat, at vi ifølge Kelkoo havde 6 gange så mange klik, som vi overhovedet havde besøgende på vores hjemmeside?

Da vi påpegede det overfor dem, var de straks på banen med advokater og det hele..

Brug hellere dine penge andre steder på f.eks. SEO, som der er foreslået.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:33
Dato: 6/23/2006 11:56:13 PM Forfatter: J. Holm

Vi har før benyttet os af dem med det resultat, at vi ifølge Kelkoo havde 6 gange så mange klik, som vi overhovedet havde besøgende på vores hjemmeside?

Jævnfør mit tidligere indlæg begynder det da at lugte mere og mere af.......... tør man sige det......... Nej jeg lader være

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:19
Ja Michael vi må hellere holde....

Men de skal jo tjene deres penge et eller andet sted, hvis der ikke er så mange klik!

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:13

Kelkoo er moderselvskabet, der har mange Affiliates, som har en lille hær af profesionelle SEO arbejdere, der ikke laver andet end at reklamere for produkterne på Blogs, de sociale netværks, samt på søgemaskinerne,  hvor der bliver brugt mange penge på adwords ect. Hvis Detail forretningerne, som tænker på at samarbejde med Kelkoo tror at det kun er kelkoo.dk der bliver brugt af potientielle kunder for at finde deres produkter, tager de grundigt fejl, de mange affiliates, som har deres respektive prissamenlignings sites, som mange bruger, of finder gode, ja enda bedre end Kelkoos site, til at finde det ønskede produkt med prissamenligning,  ligeledes skal man vide at det tager tid for SEO for at føre produkterne frem, specielt på de største søgemaskiner, men har man selv meget tid og penge samt ved hvordan man gør, kan man måske med fordel selv lave og købe sig til en god SEO.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 02:45

Kelkoo har sine gode sider, - og er en hurtig vej til mere salg her og nu.

Mine erfaringer er dog at det er en meget dyr måde at få salg på, - og at det ikke kan betale sig at være med på konkurrenceprægede områder, - medmindre man er parat til at køre med underskud for "brandingværdien".

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 03:01

Hej!

Har selv benytet med af Kelkoo (og mobilpriser, edbpriser, pricerunner, dinpris.no osv)

Og syntes at det er alt for dyrt i forhold til konveteringen.

Brug i stedet pengene på (som der også skrives) SEO + adwords.

Thomas

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)