Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo - er det godt eller skidt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har jo haft en af de her fantastiske telefonsælgere i røret, og ja han kunne jo bare fortælle, at www.kelkoo.com var det bedste for min webshop.

Måske har manden ret, men hvad er jeres erfaring - gode som dårlige??

Er der nogen der virkelig har fået mange nye kunder i deres butik, efter de brugte penge på denne side?

På forhånd tak for gode råd..

M.v.h.

Stones

www.sw-handel.dk - mangler du en lommelærke er der hjælp herinde =:))

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:36
Brug dine penge på søgemaskine-optimering i stedet. Jeg har en ide om at stortset alle deres besøgende kommer fra søgemaskine resultater i stedet for brugere der leder efter prissammenligning. Prøv at søge på dit produkt, er det under Kelkoo, så sats på SEO hvis over er det ligegyldigt.

Prøv f.eks. at søge på juleuro: http://www.google.dk/search?hl=da&q=juleuro&meta=

Bare lige min umiddelbare kommentar.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:36
Ja uha uha.

Jeg fik flere klik i min webshop fra Kelkoo end min egen serverstatistik fortalte mig der havde været i webshoppen i alt.

Dette tal var naturligvis ifølge Kelkoo''s regnskab.

Jeg beskylder ikke Kelkoo''s regnskab for noget, men kunne konstatere, at deres statistik ihvertfald var bygget på andre tal end min serverstatistik.

Derfor blev det et meget kort bekendtskab.

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:42
Hej Cygnet

Ja tænkte det jo nok, han lød heller ikke særlig troværdig at tale med..

Undskyld men hvad betyder SEO.

Ja det er jo Google der er bedst ik?? Kan jo se at cirka 8 ud af de 10 kunder i min butik har fundet mig via Google, så det er vist bedst at bruge kr her..

M.v.h.

Stones

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:44
SEO er det samme som søgemaskineoptimering. Flot du får så mange besøgende fra søgemaskiner. Troede stortset ikke google kunne indeksere de standardshops der.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:46

For at understøtte cygnet vil jeg give ham totalt ret. Brug dine penge på SEO (Search Engine Optimisation) i stedet. Jeg søgte på et tilfældigt produkt i Jonsen shoppen. Søgeresultat 1 var fra Jonsen. Kelkoo var nummer 3.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:59
Kelkoo, Pricerunner, edbpriser.dk, mobilpriser.dk er kun interessante, hvis du er BILLIGST, troværdig og samtidig overholder gældende lovgivning.

Det franske PIXmania har spyttet lidt i kassen hos Pricerunner, men meget få af deres kunder er tilfredse med dem

Som vi siger: "good marketing, makes a bad product fail even faster". - og så kan man endda diskutere om det "good" marketing.

Tilmeldt 27. Jan 06
Skrevet kl. 16:03
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:03
Hvem ved ikke rigtig om man kan lave den sammenligning af Kelkoo på den anden side, mod EDBpriser og MOBILpriser på den anden side. Kelkoo har en meget underlig måde at rangere deres links på, altså de bliver ikke sorteret efter dem der er billigst, men dem der betaler mest for at ligge på Kelkoo, eller f.eks. nye kunder der lige skal mærke det er godt at ligge der. Derimod synes jeg EDBpriser samt Mobilpriser er mere fair og brugbare for de besøgende. Er det blot mig der har denne opfattelse?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 27. Jan 06
Skrevet kl. 16:19
Dato: 6/20/2006 4:03:21 PM Forfatter: cygnet
Er det blot mig der har denne opfattelse?

Nej, du har nok ret. Jeg bruger aldrig Kelkoo til tjekke priser, netop fordi resultaterne er så forvirrende som de er.

- og Pricerunner har stort set altid dyrere priser end f.eks. edbpriser.dk... så.....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)