Brug dine penge på søgemaskine-optimering i stedet. Jeg har en ide om at stortset alle deres besøgende kommer fra søgemaskine resultater i stedet for brugere der leder efter prissammenligning. Prøv at søge på dit produkt, er det under Kelkoo, så sats på SEO hvis over er det ligegyldigt.
Ja tænkte det jo nok, han lød heller ikke særlig troværdig at tale med..
Undskyld men hvad betyder SEO.
Ja det er jo Google der er bedst ik?? Kan jo se at cirka 8 ud af de 10 kunder i min butik har fundet mig via Google, så det er vist bedst at bruge kr her..
SEO er det samme som søgemaskineoptimering. Flot du får så mange besøgende fra søgemaskiner. Troede stortset ikke google kunne indeksere de standardshops der.
For at understøtte cygnet vil jeg give ham totalt ret. Brug dine penge på SEO (Search Engine Optimisation) i stedet. Jeg søgte på et tilfældigt produkt i Jonsen shoppen. Søgeresultat 1 var fra Jonsen. Kelkoo var nummer 3.
Hvem ved ikke rigtig om man kan lave den sammenligning af Kelkoo på den anden side, mod EDBpriser og MOBILpriser på den anden side. Kelkoo har en meget underlig måde at rangere deres links på, altså de bliver ikke sorteret efter dem der er billigst, men dem der betaler mest for at ligge på Kelkoo, eller f.eks. nye kunder der lige skal mærke det er godt at ligge der. Derimod synes jeg EDBpriser samt Mobilpriser er mere fair og brugbare for de besøgende. Er det blot mig der har denne opfattelse?