Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk webhosting (med Cpanel)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en dedikeret server hos Hetzner i Nürnberg, gns. ping er 27ms. lige nu.

Prisen er 79 euro/md for en managed server, 49 for en unmanaged. Med root adgang på en unmanned server kan du selv installere det panel du foretrækker, alternativt få en til at gøre det for relativt små penge.

En overvejelse værd?

Info her : http://www.hetzner.de/hosting/produkte_rootserver/ds3000/

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Falk:

(Dog foretrækker jeg ikke at denne tråd munder ud i en diskussion omkring kontrolpaneler og styresystemer.)

Det bliver uden mig så ... jeg vil bare gerne vide hvad folk har behov for i forbindelse med udvikling af vores eget panel :) Dog vil jeg mene at det du efterspørger der burde køre fra en virtuel server :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

WebSafe:

Jeg har en dedikeret server hos Hetzner i Nürnberg, gns. ping er 27ms. lige nu.

Prisen er 79 euro/md for en managed server, 49 for en unmanaged. Med root adgang på en unmanned server kan du selv installere det panel du foretrækker, alternativt få en til at gøre det for relativt små penge.

En overvejelse værd?

Info her : http://www.hetzner.de/hosting/produkte_rootserver/ds3000/

Det var måske en mulighed, vil jeg overveje. Tak.

Mikkel Mikjær Christensen:

Marc Falk:

(Dog foretrækker jeg ikke at denne tråd munder ud i en diskussion omkring kontrolpaneler og styresystemer.)

Det bliver uden mig så ... jeg vil bare gerne vide hvad folk har behov for i forbindelse med udvikling af vores eget panel :) Dog vil jeg mene at det du efterspørger der burde køre fra en virtuel server :)

Hehe, så er vi enige.

Hvad er grunden til at det burde køre på en virtuel server?

Mvh, Marc Falk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men de krav du har giver det mest mening at du har dedikeret hardware at køre på, primært på grund af sikkerhed men derudover er det også den beste måde at sikre sig at du altid har de resourcer du har behov for :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Men de krav du har giver det mest mening at du har dedikeret hardware at køre på, primært på grund af sikkerhed men derudover er det også den beste måde at sikre sig at du altid har de resourcer du har behov for :)

Okay.. Tak for rådet.

Er der andre der har forslag eller kommentare? Jo flere des bedre :)

 

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Hvis du foretrækker lave priser, så er en VPS i Holland måske noget for dig, der kan du også få cPanel.

Kontakt mig på martin@adnecto.dk og jeg sender en prisliste til dig. Så får du også en IP-adresse du kan prøve og pinge til.

Webhotel med 10 domæner og brugervenligt kontrolpanel i Danmark koster lidt mere, men det er helt sikkert noget vi kan finde ud af :)

Mvh,

Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marc Falk:

Hvad angår min holdning til Windows vs. Linux hosting, så må jeg nok indrømme at den er en smule fordomsfuld, og at jeg har ladet mig styre af andres råd og erfaring, som i min omgangskreds har givet udtryk for, at linux er mere stabilt og fleksibelt som server-os end windows. Hvis du kan gøre mig klogere på dette punkt, så er du meget velkommen...

Her vil jeg gøre klar til at tage en søndags berlinger og gøre våd så jeg kan daske dig med den...... det er en gammel skrøne at Linux er mere stabilt og fleksibelt som server-os end windows.... Mine erfaringer igennem 10 år har vist at Windows er lige så godt som Linux. Det er ham der sætter den op der skal have hovedet skruet rigtigt på. Hvis jeg sætter en Linux op så vil den være lige så usikker og ustabil som hvis en Linux-nørd sætter en Windows server op.

 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du fundet en udbyder?
Jeg tilbyder cPanel webhosting på både tyske og amerikanske servere.

De tyske servere har lige så lav ping som stod de I Danmark.

Prisen er desuden indenfor dit niveau.

Hvis du er interesseret så skriv en email til sune@blanye.dk

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Marc Falk:

Hvad angår min holdning til Windows vs. Linux hosting, så må jeg nok indrømme at den er en smule fordomsfuld, og at jeg har ladet mig styre af andres råd og erfaring, som i min omgangskreds har givet udtryk for, at linux er mere stabilt og fleksibelt som server-os end windows. Hvis du kan gøre mig klogere på dette punkt, så er du meget velkommen...

Her vil jeg gøre klar til at tage en søndags berlinger og gøre våd så jeg kan daske dig med den...... det er en gammel skrøne at Linux er mere stabilt og fleksibelt som server-os end windows.... Mine erfaringer igennem 10 år har vist at Windows er lige så godt som Linux. Det er ham der sætter den op der skal have hovedet skruet rigtigt på. Hvis jeg sætter en Linux op så vil den være lige så usikker og ustabil som hvis en Linux-nørd sætter en Windows server op.

Sikkert rigtigt, men de fleste der koere med Linux serverer, bruger Php og Php koere stadig bedre paa posix platforme saa som Linux.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Prøv med det: http://danhost.dk/produkter/webhoteller/

de har cpanel og servere i DK

;)

PixelGraf.Dk - Development Studio

Webdesign og Typo3 CMS

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)