Jeg kan derudover en lille smule fransk, dog meget minimalt.
Hvis det er så minimalt at det reelt er ubrugeligt, så lad være at skrive det på! Og så hedder det en "lang" række, og ikke en "stor" række programmeringssprog ;-)
Ellers er jeg enig i at det er let overskueligt og indeholder hvad det skal!
- Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Billedet må og skal ændres. Det er alt for tydeligt du har taget det i et spejl, lidt skråt oppe fra - alt for teenage cam agtigt. Få din familie til at tage et fint face-on billede med godt lys, og prøv at se naturlig ud i stedet for "hawt".
Først og fremmest mener jeg at et CV er meget afhængigt af hvilken type job du skal ud at søge, det er altid en god ide at tilpasse det hertil.
Et første kig på dit CV ser jo fint ud, ganske pæn opstilling og det ser overskueligt ud. Dog ville jeg finde et andet billede, det behøver bestemt ikke at være et "skolefoto", men dit nuværende "jeg-knipser-lige-mig-selv-spejlet" billede virker lidt useriøst. Desuden kan vinduet i baggrunden godt forvekles med tremmer og jeg går ikke ud fra at du vil forbindes med sådan nogle ;-)
Din erhvervserfaring er fin, den viser at du ikke er den dovne type og har haft et fritidsjob, man kan altså godt forvente at du har lyst til at arbejde. Jeg synes dog godt du kan tilføje 1½ linie til hver stilling hvor du kort forklarer dit ansvarsområde i gældende stilling.
Din uddannelse. Altså folkeskolen, der har vi jo alle været, så er det ikke spild af arbejdsgivers tid at skrive det på? Det mener jeg ihvertfald. Dit EUC Grundforløb ved jeg ikke hvad er, så tag og brug et par linier på at beskrive det, list de fag der kan være relevante.
IT - fint :)
Når du påstår at du taler og skriver dansk flydende, skal du lige huske at sætte et punktum også ;-) Desuden må det ligesom med folkeskole formodes at du taler dansk, hvis ikke andet er nævnt.
Fritid - arbejder du kun? Efter min mening må du godt være lidt mere personlig, spiller du fodbold, er spejder eller er du formand i skakklubben? Det viser også noget om hvem du er som person.
Håber du kan bruge mine kommentarer - og held og lykke! :)
Sådan skriver du et godt CV En god måde at starte på er ved, at du skriver et et udkast på dit CV, hvor du får sat ord på alle de job, som du har varetaget igennem din karriere.