Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek lige ham her! Respekt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/15/2005 12:17:32 AM Forfatter: davidchristensen

Bare lige en sproglig ting: ''Men, det er stor forskel mellem Danske ''smart'' og Engelske/Amerikansk ''smart'''' - på dansk er der netop to betydninger - smart: smidig, kløgtig osv. - og: frembrusende, overfladisk osv. Jeg synes ærlig talt vi skal være glade for at nr.2 betydning også findes, fordi på den måde kan vi lissom differentiere mellem tingene. (og det er faktisk lige dét, som janteloven handler om.. (og hermed sagt, at jeg ikke synes janteloven kun er noget dårligt)).

Bare lige en kommentar  

Jeg er helt og aldeles enig i ovenstående betragtninger.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 01:02
LOL Videoen er sku god

Jeg synes personal branding er gået over gevind for ham.

Desværre kan jeg ikke se det seriøse ved ham

Mvh
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:08
Dato: 9/2/2005 1:01:48 AM Forfatter: Niklái Nysted LOL Videoen er sku god Mvh

Ja, han er lidt af et syn. En oplæser på akkord. Så har man set det med.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:58
Dato: 8/14/2005 11:14:09 PM Forfatter: Martin Tygsen

Det minder mig lidt om en dansk lignende historie computerworld bragte, det var omkring en dreng der havde fået denne fabelagtige ide at sælge webdesigns til 1000 kroner, og kalde firmaet 1000kr-design.dk eller sådan noget i den stil.

Det han solgte var ærlig talt noget lort, det var et standard mini mini system han havde udviklet i noget frontpage og php så vidt jeg husker.

Nå men tilbage til Ryan, det ser godt ud på hans hjemmeside, og jo han brander sig måske godt, men hvem siger han selv har skrevet teksten på sin hjemmeside, han kunne jo snildt have et familiemedlem der var uddannet og til daglig arbejde med personlig branding.

Jeg er heller ikke imponeret, men vil da heller ikke svine ham til. Synes det er dejligt at unge mennesker at har lyst og mod på at knokle. Lidt ord fra mig.

Ham gutten der solgte hjemmesider for 1000 kr. var en af mine bekendte Mads Mellergaard. Og konceptet hed vist hjemmeside1000.dk. Jeg var ikke på markedet som iværksætter på det tidspunkt og aner ikke noget om kvaliteten på hans produkt, men jeg ved dog at han fik skabt sig den PR han ville og det var sådan set også hans mål. Lidt ligesom Ryan som er omtalt i dette emne. Nogle gange har PR næsten mere at sige end det produkt man formodentlig sælger. I øvrigt er Mads en udemærket forretningsmand og i øvrigt også en bruger af Amino-debatten.. :)
Det er absolut ikke fordi jeg ville tage parti, for det kan godt være det Mads solgte var noget lort, men jeg synes bare det var værd at nævne i forbindelse med min kommentar.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:05
Grunk - det var bestemt ikke for at genere nogen, det var netop for at vise at PR betyder meget som du selv siger.

Vi har alle startet et sted, og alle har vel prøvet at lave et design i frontpage inden de gik videre.

Han fik en masse omtale i f.eks. computerworld, men hvis man lå mærke til i debatten til den følgende artikel var meget af det faktisk meget negativt omtale.

Om det så i sidste ende har givet et positivt resultat skal jeg ikke kunne sige.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:09
Omtalte artikel er : http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=20456
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Jeg har faktisk mailet med ham og han er en fin fyr. En ung iværksætter der gør alt hvad han kan og det har jeg sgu respekt for. Og at han kommer i CW er sgu flot!   
Og vi er vel alle startet et sted ikke sandt?

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:14
Helt bestemt, jeg har også meget respekt for ham, det er jo ikke alle og enhver der sådan lige kommer i CW selvom de har et lidt blakket ry med nogle af deres artikler.

Og jeg har da også fulgt en del af hans indlæg herinde, og jeg tror helt sikkert han kan komme langt.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:14

Somsagt var det heller ikke for at tage parti, men jeg er da glad for at vi er enige Tygsen. Og ja, men skal jo starte et sted.. :)

Ja, Mads er sgu en energifyldt iværksætter. Har også snakket lidt med ham om div. samarbejde, det er dog aldrig blevet til noget..
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)