Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mini-guide til markedsføring på facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen har brug for en lille indledende guide til markedsføringfacebook, så kan I måske bruge den her:

MINI-GUIDE: Markedsføring på facebook

Jeg har selv prøvet mig frem med markedsføring på facebook og har blandede erfaringer: Positiv effekt med netværksdelen - sider, grupper, begivenheder m.v. men ikke så gode resultater af annonceringen.

Her skal det dog siges, at jeg endnu ikke har forsøgt mig med sociale annoncer (hvor jeg bruger sidernes "fans" til annoncering). Det ville gøre annonceringen mere relevant og nærværende, men nok også grænseoverskridende for nogen. Så jeg er lidt tilbageholdende dér!

Hører gerne fra nogen, der har erfaringer med sociale annoncer.

Og søger kontakt til nogen, der arbejder kreativt med applikationer!

Mette :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:41

Hej Mette,

Tak for linket - inspirerende at læse.

Jeg er bosiddende i Italien og det er sjovt at se at netop nu lanceres facebook som noget nyt og stort hernede.  Det er lige til TV-avisen når en politiker laver en profil på facebook.

Henrik

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:14

Hejsa

Tak for besked. Det må da gi' nogle fantastiske first-mover fordele i Italien!

Sjovt nok så var vi jo heller ikke så hurtige til at tage facebook til os i Danmark som i nogle af vores nabolande, fx Norge. Men da først snebolden begyndte at rulle, så kom der godt nok fart på. Nu er gud og hver mand på facebook ;-)

Personligt har jeg det lidt dobbelttydigt med facebook. Jeg er primært interesseret i at bruge online netværk professionelt, men det er facebook jo ikke gearet til. På den anden side, så er netværket så kæmpestort, og alle mine samarbejdspartnere og kunder er der - det kan man ikke ignorere! Så jeg er med, samler erfaringer og vurderer løbende ...

God weekend :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)