Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance jounalist!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min partner og jeg er netop igang med at starte et online magasin op, som vil henvende sig til iværksættere, lige fra nyopstartede, overvejende, og allerede iværksættere, og det går fra alle aldre unge - til ældre (:
Vi er nu i gang med opstart, og vi vil meget gerne have nogle kontakter til freelance journalister.
Vi regner med at gå i luften 1. April.
Så vi har nok at se til.

Vi søger en god jounalist, som vil skrive lidt omkring iværksætteri, erhverv, osv.
Da vi stadig er igang med opstart ser vi helst gerne at prisen er børne venlig Wink

For nu søger vi blot kontakter, men hvis vi ser dig som en kvalificeret jounalist til vores behov, vil arbejdet nok starte en gang om en månedstid.

Vi søger en studerende freelance journalist.
Du skal kunne samarbejde.
Og have viden inden for vores område.
Du skal kunne interviewe.

- Til folk som har kontakter til en freelance journalist, er også velkommen til at skrive (:
Og i skal være meget velkommende til at kommentere hvad i syntes om vores lille projekt her (:

Magasinet er endnu ikke navngivet.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Århus
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

nu ved jeg ikke hvad en børnevenlig pris er,- men som nystartet freelancejournalist/iværksætter, er jeg meget interesseret i at være med. Jeg har skrevet  i årevis, men også lavet en del lokal-tv  og små film til nettet. Så,- jeg kan lidt af hvert.

I kan kigge på:

www.agnetenyboe.mono.net og

www.ana-storyproduction.com

med venlig hilsen

Agnete Nyboe Andersen

journalist , Mejlgade 43A, 8000 Århus C. Mob. 23 37 37 62

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)