Hej Alle, Vi er i gang med at starte et nyt tilbagevendende speedway arrangement i Vojens og skal i den forbindelse bruge til godt logo samt grafisk tema. Jeg kunne godt tænke mig at få så mange forskellige inputs som muligt, uden at skulle forpligtes til at købe, således vi har valgfrihed til at vælge et projekt der ser lovende ud. I kan finde flere informationer om speedway på www.speedway.dk eller www.speedwayworld.tv. I er også meget velkomne til at kontakte mig herinde eller på to@speedway.dk for yderligere information omkring selve arrangementet. Glæder mig til at høre fra jer.
|
Det er fint nok du gerne vil have en masse forskellige forslag at vælge imellem. Men jeg tror du bliver nødt til at afsløre hvad I vil betale for det logo I vælger... Det vil ikke være helt fair over for de folk der evt. har siddet og brugt tid på en sådan opgave hvis I ikke er villige til at betale en fair pris for den.
Jeg vil gerne komme med et forslag til jer, men ikke før jeg ved om opgaven kan være tiden jeg bruger på det værd.