Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Speedway Logo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi er i gang med at starte et nyt tilbagevendende speedway arrangement i Vojens og skal i den forbindelse bruge til godt logo samt grafisk tema. Jeg kunne godt tænke mig at få så mange forskellige inputs som muligt, uden at skulle forpligtes til at købe, således vi har valgfrihed til at vælge et projekt der ser lovende ud.

I kan finde flere informationer om speedway på www.speedway.dk eller www.speedwayworld.tv. I er også meget velkomne til at kontakte mig herinde eller på to@speedway.dk for yderligere information omkring selve arrangementet.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.
Torben

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 21:17

Det er fint nok du gerne vil have en masse forskellige forslag at vælge imellem. Men jeg tror du bliver nødt til at afsløre hvad I vil betale for det logo I vælger... Det vil ikke være helt fair over for de folk der evt. har siddet og brugt tid på en sådan opgave hvis I ikke er villige til at betale en fair pris for den.

Jeg vil gerne komme med et forslag til jer, men ikke før jeg ved om opgaven kan være tiden jeg bruger på det værd.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:53
En spændende opgave.

Hvis du laver en konkurrence, får du forslag fra en masse, som ikke har nok at lave.

Måske risikerer du at gå glip af det bedste logo - fordi den dygtige grafiker, der kunne ramme plet for jer ikke vil arbejde under de betingelser?

Og måske betyder det ikke noget, når blot I får et brugbart resultat?

- Det var bare et par overvejelser.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)