Hey alle amino''er håber at i har en god dag..! ![]() Min kæreste har lige startet sin egen smykke hjemmeside, den er mest startet som showroom men også for at sælge lidt! Mit spørgsmål er så til jer, hvilken reklame virker bedst??Vi har selvfølgelig brugt mund til mund metoden, sendt mails til hendes veninder osv men hvis man virkelig skal ses hvad virker så??Vores budget er ca 1000-2000 kr.. På forhånd tak.. Hjemmesiden hedder www.saxdesign.dk |
Det er jo ikke noget guldrandet budget, men måske modsvarer det ambitionsniveauet?
I kan skrive historien om jer selv og sende den ud som pressemeddelelse - læs her, hvordan: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=881&pageNo=1&num=15
I kan næsten ikke lave en event for de penge - der bliver jo ikke til mange flasker hvidvin. Men hvis I med venners hjælp kan stable en event på benene, så kunne det være vejen frem til presseomtale, som igen kunne give lidt salg - som så igen kunne smitte lidt af på et senere markedsføringsbudget.
Hvis I vil sælge for alvor, skal jeres side renoveres - og der skal være mulighed for dankortbetaling. Jeg vil under ingen omstændigheder købe det mindste med de betingelser, I stiller op.
mvh Hans