Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af ide?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

er den her type person som der 3 gange i løbet af en dag pludseligt hopper op i luften midt i et stille lokale og råber JEG HAR DET! generelt er jeg fyldt af ideer, nogen gode nogle mindre gode, nogle direkte sindsyge. men ikke destro mindre er jeg blevet opfordret på det groveste af familie og venner til at prøve at fører nogle af dem ud i livet. specielt eftersom jeg flere gange har fortalt om en ide hvor folk syntes den var skør og sjov, for så 2 år efter at se ideen komme på markedet (tror jeg de fleste har oplevet) min nyeste ide og den som denne tråd skal handle om er en forbedring af et håndværksmæssigt product. jeg vil ikke sige hvad min ide er men for forklarer det uden at sige for meget ville det være noget i stil med:

som håndværker kan et søm bælte til tider sidde og skrage, men jeg har fundet på en simpel anordning som kan påføres dette bælte for at definitivt stoppe denne irritation.

nu står jeg så med en løsning på et problem.... men hvad gør jeg? ideen skal muligvis arbejdes lidt mere på. hvem skal man kontakte om sådan noget? da jeg som studerende ikke har synderligt mange penge hvordan får man sådan noget ordnet financielt? min egentlige plan ville være at kontakte et af de firmaer der fremstiller sømbælter, med det mål at sælge ideen. hvordan gøres det? altså uden at blive snydt osv? ved godt det er mange spørgsmål, men må erkende at patent junglen er noget jeg har faret vild i flere gange. og håber lidt der sidder en haj herinde der kan hjælpe mig. på forhånd mange tak.

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

er der eventuelt nogen der ved hvor henne jeg så skal spørge om sådan noget?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)