Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min kammerat blevet fanget i et pyramidespil? (MLM)

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan,

Sådan - ja - det er sku ikke så let at være til!


Allan I:
Det har Inger Støjberg, Bendt Bendtsen, Rigmor Zobel, Anita Bay, Isabel Christensen og mange mange flere jo også gjort.

Godt brølt løve    Wink

Men Hvorfor først nu - den er fra 2009!!!!!!


mvh

john sommer 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Men Hvorfor først nu - den er fra 2009!!!!!!

Det så jeg godt - men de sidste 2 kommentarer før min er fra i dag - så da den pludselig dukkede op på forsiden af Amino - kunne jeg jo ikke lade være med at give mit besyv med. Smile

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Ja - to fra i dag - men den lever dog så uden at være sat i MLM-kategorien det er jo egentligt fantastisk!  

Men her igen et meget godt eksempel på at meget i erhvervets udførelse ikke er hvad det ser ud til uanset branche - som vi tidligere har nævnt - der er brodnekar i alle brancher.

Læste lige i dag Nordeas topchef får lejlighed til 22,5 mio. kr. Aktionærene er gale og så Nordea der skal til at opsige mange medarbejdere - det ser ikke godt ud!

Men det er jo også kun dem i toppen af organisations - pyramiderne i erhvervslivet der kan tillade sig dette!

Hende/ham på gulvet har udsigt til et langt arbejdsliv på lageret med erhvervssygdomme og en kneben pension til følge! - Det ser man ofte!

Så der er noget til eftertanke her! Det er sådan noget der får folk til at tænke i egen virksomheds bane og bliver iværksætter med noget som de kan overskue og noget som de har interesse for at arbejde med og der er jo mange gode muligheder! - Uden den store gældsfælde og risiko! 

Forstår det bedre og bedre som livet går!     Hmm

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fashion-Seller:

LW Thomas:



Ja og tro kan flytte bjerge... Det må være fedt at sælge produkter, hvor der ik engang er en dokumenteret effekt :)


http://worldwidescam.info/lwws.htm




http://www.worldwidescam.info/realgenius.htm


Og endnu mere skægt, når firmaet endda lyver på sin egen side, om uddannelser mm til dets CEO. 


Troværdigt, meget troværdigt :)



Kender ikke omtalte produkt... Men støder man ikke dagligt på produkter uden dokumenteret effekt? Kliniske studier er vel sjældne...
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender det ikke men synes at det tyder meget på det.

Men en flot dame på forsiden.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Jeg har nu hørt fra flere, at det rent faktisk virker. Om det er en psykisk eller fysisk reaktion, eller begge dele skal jeg ikke kunne sige - men jeg synes da det er en helt OK måde at gøre det på - altså give dem gratis ud, og så kan folk selv vurdere, om de synes det virker.

Jeg har ik kommenteret, om det er okay at dele noget gratis ud eller ej... Har du læst de to links, som var i mit svar?

Du synes det er iorden at markedsføre et produkt, som ingen kan dokumentere virker? 

Allan I:

Det har Inger Støjberg, Bendt Bendtsen, Rigmor Zobel, Anita Bay, Isabel Christensen og mange mange flere jo også gjort.

Jeg siger ikke, at det dermed er OK - men det viser bare, at det åbenbart ikke er en helt ualmindelig måde at nå til tops på - for nogen. Wink

Allan jeg taber mere og mere respekt for dine svar, når du blindt forsvare alle MLM firmaer, uden overhovedet at der er nogen fornuft bag svarene.

At manipulere med et CV bliver hverken mere eller mindre iorden, ej heller fordi Stein Bagger har gjort det... Men det er som om, at ting åbenbart kan være iorden, hvis tilhørsforholdet er et MLM selskab... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:


Du synes det er iorden at markedsføre et produkt, som ingen kan dokumentere virker? 


Allan I:


Det har Inger Støjberg, Bendt Bendtsen, Rigmor Zobel, Anita Bay, Isabel Christensen og mange mange flere jo også gjort.


Jeg siger ikke, at det dermed er OK - men det viser bare, at det åbenbart ikke er en helt ualmindelig måde at nå til tops på - for nogen. Wink



Allan jeg taber mere og mere respekt for dine svar, når du blindt forsvare alle MLM firmaer, uden overhovedet at der er nogen fornuft bag svarene.


At manipulere med et CV bliver hverken mere eller mindre iorden, ej heller fordi Stein Bagger har gjort det... Men det er som om, at ting åbenbart kan være iorden, hvis tilhørsforholdet er et MLM selskab... 



Kommenterer du alle produkter der markedsføres uden dokumenteret effekt?
Kunne du ikke lige smide links til de firmaer Allan åbenbart blindt forsvarer?
Det er sjovt at du intet siger til de øvrige kommentarer fra de negative men når en MLM'er skriver så er han straks en "klaphat".
Du syntes måske ofte der er fornuft bag spørgsmålene herinde?
Jeg er i øvrigt helt uenig med dig langt hen af vejen, syntes Allan har givet nogle ganske gode svar, men det betyder ikke at jeg så siger det er ok at manipulere med sit cv. Det bliver jeg jo nødt til at skrive, så jeg ikke får lagt ord i min mund, eller min kommentar misforstås.

Jeg forsvare ikke firmaet her, kender ganske enkelt ikke nok til det. Har set dine links, men det giver mig stadig ikke en viden til at udtale mig i mine øjne, men jeg kan stadig ikke se pyramidespillet.

Og mht dokumenteret...så burde der være bedre regler... Fordi det er et MLM firma der gør noget, bør det ikke være anderledes end ellers hverken positivt eller negativt.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Kommenterer du alle produkter der markedsføres uden dokumenteret effekt?
Kunne du ikke lige smide links til de firmaer Allan åbenbart blindt forsvarer?
Det er sjovt at du intet siger til de øvrige kommentarer fra de negative men når en MLM'er skriver så er han straks en "klaphat".
Du syntes måske ofte der er fornuft bag spørgsmålene herinde?
Jeg er i øvrigt helt uenig med dig langt hen af vejen, syntes Allan har givet nogle ganske gode svar, men det betyder ikke at jeg så siger det er ok at manipulere med sit cv. Det bliver jeg jo nødt til at skrive, så jeg ikke får lagt ord i min mund, eller min kommentar misforstås.

Nej så skulle man ik lave andet. Men ser du mig rose lægelige præparater nogen steder uden bevist effekt?

Nej der er mange spørgsmål, hvor svarene allerede findes, men man kan heller ik forvente, at alle mennesker ved alt. Der er dog langt fra et spørgsmål til bevidst manipulation.

Allan ved udemærket, hva jeg generelt mener om hans besvarelser herinde. Og hvis du spørger ham, så bliver du vist en smule overrasket over, hva min holdning faktisk er til hans svar... Så ask him ;D

Han har givet et svar? Og det går på, at han kender nogen, som mener det virker, og så henvist til andre som har manipuleret deres CV. 

Martin Slot:
 

Jeg forsvare ikke firmaet her, kender ganske enkelt ikke nok til det. Har set dine links, men det giver mig stadig ikke en viden til at udtale mig i mine øjne, men jeg kan stadig ikke se pyramidespillet.

Har jeg udtalt mig om noget pyramidespil? Ellers bør du vist læse min kommentar igen!

Martin Slot:
 

Og mht dokumenteret...så burde der være bedre regler... Fordi det er et MLM firma der gør noget, bør det ikke være anderledes end ellers hverken positivt eller negativt.


Enig! Men et MLM selskab kan så heller ik sige, at det gjorde de andre også, og så fralægge sig ansvaret... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot lige præcisere at Lifewaveplastrene ikke er lægelige præparater, men bliver betegnet som medicinsk udstyr, godkendt til salg i EU. I den forbindelse må plastrene sælges af alle.

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
PS det er lige præcist i et eksempel som dette, hvor I som branche har mulighed for at udtrykke skepsis over, at andre misbruger MLM konceptet i en forkert retning... Men eneste reaktion man få, er at alle MLM forsvare konceptet, og det er altså derfor MLM failer.
I de fleste andre brancher havde sådan et firma fået den kolde skulder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)