Hejsa Min forretningspartner bor i DK, og jeg bor på Færøerne. I dag har vi begge to enkeltmandsfirma i henholdsvis DK og FO. Vi har nu snakket om at lave noget forretning sammen, hvor vi hovedsagligt skal sælge til Færøerne, men dog også til DK og resten af Skandinavia. Vi får stort set alle vores varer indenfor EU. Vores dilemma er, om vi skal starte firma sammen på Færøerne med en dansk filial. Hvordan fungerer det med at have en filial i Danmark, når man har en virksomhed i udlandet, dog er Færeørne en del af DK. Jeg er lidt i tvivl, om det er best at starte et aps eller om det skal være firma. Hvad skal vi være opmærksom på inden vi går i gang? Man har hørt så mange skræk historier om forretningspartnere, som er blevet snydt af den anden. Vi kender hinanden godt, men er ikke tætte venner. Vi har begge to tilfeldigt fundet ud af at vi lavet noget indenfor samme branche, så vi brænder lige meget for det. Gode hilsner Allan Manai (dette har intet med min webshop at gøre - er noget helt andet) |
virksomheder på tværs over landegrænser
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)